بلدوزر یکی از ماشین های سنگین رایج است که کاربرد گسترده آن را می توانید توسط صنایع بزرگی همچون ساختمان سازی، معدن، راهسازی و ... ملاحظه نمائید. تقاضا برای خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در سطح بازار به همین دلیل است چون عوامل متعددی می توانند موجب بوجود آمدن نقص فنی در قسمت های مختلف بلدوزر می شود. این چنین توسط یک مکانیک، عملکرد ماشین مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس تعمیرات و تعویض لوزم یدکی بلدوزر کوماتسو متناسب با نوع قطعه و مدل ماشین صورت می پذیرد. پارت یدک راهسازی در عرصه فروش  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند.

اجزای مهم و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

از ماشین بلدوزر برای انجام فعالیت های گوناگون همانند هموار نمودن جاده، خاکبرداری و همچنین جابجایی مواد مختلف استفاده می شود. در نتیجه قطعات بلدوزر کوماتسو بایستی به نحوی طراحی شوند که قابلیت تحمل وزن بالا و کارهای سنگین را داشته باشند. مهمترین اجزا و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل موارد زیر شود:

  • Blades: تیغه ‌ها برای حفاری، تسطیح زمین و جابجایی مواد به کار می روند و مهمترین قطعات بلدوزر محسوب می‌ شوند.
  • Hydraulic Parts: قطعات هیدرولیک متشکل از پمپ ‌ها، سیلندرها، شلنگ ‌ها و سایر قطعات مرتبط می باشند که امکان کار کردن و کنترل بلدوزر را برای راننده تسهیل می نماید.
  • Engine Parts: قطعات موتور شامل سوپاپ‌ ها، پیستون ‌ها، رینگ ‌ها، و شیرهای موتور می شود که برای عملکرد بهینه موتور بلدوزر لازم هستند. در نتیجه قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو به نوع آنها بستگی دارد.

این لیست تنها چند نمونه از مهمترین قطعات بلدوزر کوماتسو  هستند و هر قطعه و اجزای دیگر نیز نقش حیاتی در عملکرد صحیح ماشین در اجرای پروژه های مختلف دارند. جهت سفارش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با کارشناسان ما در مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل دسته بندی‌های متفاوت می شوند که موظف به انجام فعالیت فیزیکی منحصربفرد هستند. در نتیجه حفظ و نگهداری از ماشین آلات بلدوزر نیز لازم و ضروری می باشد. بنابراین متناسب با ایرادات و نقص فنی بوجود آمده برای چنین ماشین هایی، رسیدگی، تعمیر و یا تعویض قطعات بلدوزر کوماتسو لازم است. پارت یدک راهسازی متناسب با نیاز بازار، توانسته اند موفق به واردات قطعات ماشین های سنگین راهسازی گردند و این چنین امکان خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال را در اختیار صنایع مختلف قرار دهند.

مهمترین مشخصه های لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

تنوع قطعات بلدوزر کوماتسو در سطح بازار بسیار است و این مسئله باعث گردیده برخی از افراد لوازم یدکی بی کیفیت را جایگزین قطعات اورجینال نمایند و به فروش برسانند. در همین راستا، در ادامه پست به برخی از نکات و نشانه های تشخیص و خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می پردازیم. لازم به ذکر است، برای شناسایی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل، می‌ توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید:

  • مشاوره با تامین کنندگان معتبر: بهترین راه برای اطمینان از اصالت قطعات بلدوزر کوماتسو این است که به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید. در واقع اطمینان حاصل نمودن نسبت به میزان سابقه فعالیت آن مجموعه و ارائه خدمات تضمینی می تواند یک راهکار مؤثر محسوب گردد.
  • بررسی و تطابق شماره قطعه: هر لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو دارای یک شماره قطعه منحصر به فرد است. با استفاده از این شماره، می ‌توانید تأییدیه اصالت قطعه مورد نظر دریافت کنید.
  • بررسی نشانه های اصالت کالا: لوازم یدکی اصل بلدوزر کوماتسو معمولاً دارای هولوگرام خاصی هستند که اصالت آن‌ ها را مشخص می کند. به عبارتی مطمئن شوید که برچسب ‌ها، نشان ‌ها و بسته ‌بندی محصول به طور کامل و با دقت تولید شده باشند.

با اعمال دقت و تحقیقات کافی، به سهولت می ‌توانید لوازم یدکی اصل بلدوزر کوماتسو را شناسایی و تأیید کنید. هم اکنون جهت استعلام انواع قطعات و قیمت بروز لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در مدل های متفاوت می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()