ساگا یکی از برند های معتبر در ریموت کنترل جرثقیل می‌ باشد. ریموت کنترل SAGA تایوان از ریموت کنترل‌ های با عملکرد بالا هستند که شامل انواع ریموت کنترل‌ های صنعتی می‌ باشند. ریموت کنترل ساگا مناسب برای انواع جرثقیل‌ های بازویی، سقفی، دروازه‌ای، بالابر ها ، میکسر ها ، تاور کرین و بسیاری از ماشین آلات صنعتی به تولید رسیده است. از مزیت‌ های ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا، افزایش ایمنی است به این صورت که اپراتور می‌ تواند با فاصله از بار و خطرات ناشی از آن هدایت جرثقیل را انجام دهد. ریموت کنترل SAGA مورد تایید استاندارد cc اتحادیه اروپا و fcc اتحادیه آمریکا می‌ باشد.

با خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا از این مجموعه می توانید با اطمینان از اصل بودن این قطعه ، آن را تهیه کنید. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا در تنوع بالا به تولید می رسد و از طریق سایت این مجموعه می توانید خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید ریموت کنترل SAGA

ریموت کنترل SAGA امکانی را فراهم می‌ سازد که اپراتور بتواند به صورت دقیق‌ تر هدایت بار را توسط جرثقیل انجام دهد. این ریموت کنترل ها دارای کلید هایی هستند که برای عملکرد های مختلف جرثقیل به کار می‌ روند. ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا دارای برد حداقل ۱۰۰ متر در محل‌ های دارای نویز و برد حداکثر ۱۵۰ متر می‌ باشد. در محیط‌ های مختلف از قبیل اسکله‌ ها، کارخانه‌ های اتومبیل سازی، صنعت‌ هایی مانند فولاد و پتروشیمی استفاده از ریموت کنترل ساگا بسیار موثر است.

فروش ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا از طریق مجموعه معتبر گروه تجهیزات افرا با قیمت بسیار مناسب انجام می‌ گیرد. بدین ترتیب می‌ توانید جهت خرید ریموت کنترل SAGA از طریق سایت این مجموعه و تماس با همکاران ما سفارش خود را ثبت کنید. خدمات دهی توسط این مجموعه به صورت فوری و با بهترین کیفیت انجام می‌ گیرد.

استفاده از تکنولوژی در تجهیزات مختلف موجب شده که کار ها به شکل راحت‌ تر انجام گیرد. ریموت کنترل جرثقیل وسیله‌ ای برای کنترل از راه دور جرثقیل است. در گذشته هدایت جرثقیل به این صورت بود که کاربر در داخل کابین جرثقیل کنترل آن را به دست داشت اما امروزه استفاده از ریموت کنترل جرثقیل موجب شده کاربر در فاصله دورتر از جرثقیل قرار گرفته و بتواند آن را کنترل نماید. یکی از برند های معتبر برای ریموت کنترل جرثقیل، برند SAGA تایوان می‌ باشد. ریموت کنترل ساگا برندی معتبر و با کیفیت است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. فروش ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا توسط مجموعه گروه تجهیزات افرا ارائه می‌ شود و شما می‌ توانید خرید ریموت کنترل ساگا را در انواع مورد نظر از طریق این مجموعه انجام دهید. انواع ریموت کنترل جرثقیل در این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می شود.

کاربرد ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA

ریموت کنترل SAGA در ماشین آلات مختلف به کار می‌ رود. استفاده از ریموت کنترل SAGA برای هدایت بهتر جرثقیل و سایر تجهیزات و همچنین ایمنی کاربر در نظر گرفته شده است. در ماشین آلات صنعتی مانند جرثقیل‌ های سقفی ، بازویی،  دروازه‌ای، برجی، بالابر ها ،پمپ‌ های بتن، الکترو موتور ها، ماشین آلات حفاری، میکسر ها، نوار های نقاله، سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی و غیره می‌توان از ریموت کنترل ساوا استفاده کرد. ریموت کنترل SAGA ایمنی بسیار بالایی دارد و استفاده از این ریموت کنترل‌ ها موجب دور بودن کاربر می‌ شود همچنین استفاده از ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا برای حفاظت از اجزای دستگاه مثل کابل‌ های جرثقیل، گیربکس‌ ها و کلید های فرمان می‌ باشد. در صورت نیاز به خرید ریموت کنترل جرثقیل برند ساگا از طریق مجموعه گروه تجهیزات افرا می ‌توانید بهترین انواع این ریموت‌ ها را تهیه کنید.

گروه تجهیزات افرا

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()