لوازم یدکی لودر ولوو در سطح بازار ایران قابل خریداری است چون بسیاری از مدل های این ماشین سنگین توسط کمپانی های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عوامل متعددی در آسیب دیدگی قطعات لودر ولوو تأثیرگذار هستند که باعث می گردد راننده به منظور بازگرداندن عملکرد ماشین به حالت اولیه خود، در پی تعمیر و تعویض آنها باشند. پارت یدک راهسازی بیش از یک دهه است که در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لودر ولوو و قطعات سایر ماشین آلات سنگین فعالیت دارند.

بررسی کیفیت لوازم یدکی لودر ولوو   

لودرهای ولوو یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت ساختمانی و معدنی هستند و برای ساخت لودرهای ولوو، لازم است از قطعات و لوازم یدکی با کیفیت بالا استفاده شود. این قطعات به صورت مجزا تولید شده و سپس در کارخانه ‌های تولید لودرهای ولوو به هم متصل می‌ شوند. در زیر توضیحاتی در مورد ساخت لوازم یدکی لودرهای ولوو آورده شده است:

  • طراحی و مهندسی: ابتدا برای هر قطعه یدکی یا لوازم جانبی برای لودرهای ولوو، یک فرآیند طراحی و مهندسی دقیق انجام می‌ شود. این فرآیند شامل تعیین نیازمندی ‌ها، محاسبات، طراحی سه بعدی و تست ‌های مختلف است. در نتیجه هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولوو بایستی نسبت به اورجینال بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • تولید قطعات: پس از طراحی، لوازم یدکی به صورت جداگانه قسمت های مختلف آن ها تولید می ‌شوند. این مرحله شامل فرآیندهای مختلف مانند ریخته‌گری، تراشکاری، جوشکاری، پوشش دادن و غیره است.
  • مونتاژ: پس از تولید قطعات، آن‌ ها به کارخانه تولید لودرهای ولوو منتقل می‌ شوند. در اینجا، قطعات به هم متصل شده و به صورت کامل مونتاژ می‌ شوند.

در نتیجه هنگام خرید قطعات لودر ولوو باید نسبت به اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. به عبارتی درج نشان و هولوگرام کیفیت و اصالت کالا بر روی بسته بندی قطعات اورجینال ضرورت دارد و بایستی هنگام تأمین انواع قطعات لودر و سایر ماشین آلات ولوو بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

لوازم یدکی لودر ولوو به نحوی ساخته می شوند که قابلیت تحمل کارهای سنگین را داشته باشند. با توجه به اینکه از ماشین آلات لودر در اجرای پروژه های ساختمانی، عمرانی، معدن، راهسازی و ... استفاده می شوند. بدون شک حفظ سلامت انواع قطعات لودر ولوو برای راننده ضرورت دارد. در صورت لزوم به تعویض قطعات، همواره بایستی در انتخاب و خرید لوازم یدکی لودر ولوو اصل اطمینان حاصل نمود. پارت یدک راهسازی یکی از واردکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در بازار به شمار می روند که قابلیت سفارش گیری را برای عموم مشتریان فراهم نموده اند.

انواع دسته بندی لوازم یدکی لودر ولوو

لوازم یدکی لودرهای ولوو معمولاً به چند دسته‌بندی اصلی تقسیم می ‌شوند که عبارتند از:

  • قطعات موتور و سیستم انتقال قدرت: این دسته از لوازم یدکی لودر ولوو شامل قطعات مربوط به موتور، گیربکس، سیستم ترمز، سیستم خنک‌کننده و سیستم انتقال قدرت مانند کلاچ، دنده‌ها و سیستم‌ های جانبی می‌ شود.
  • قطعات هیدرولیک: این مجموعه نیز شامل قطعات مربوط به سیستم هیدرولیک لودر مانند پمپ هیدرولیک، سیلندرها، شیرها، لوله‌ ها و اتصالات هیدرولیکی است.
  • قطعات الکتریکی و الکترونیکی: این دسته از قطعات لودر ولو متشکل از باتری، ژنراتور، سیستم روشنایی، سیستم کنترل و تابلوهای الکترونیکی است.
  • قطعات ساختاری و جانبی: قطعات این دسته بندی شامل قاب، بدنه، دستگاه ‌های حفاری، لوازم جانبی مانند تایر، صفحه نمایش، صندلی و غیره می شود.
  • لوازم جانبی و تجهیزات اختصاصی: دستگیره‌ ها، چرخ ‌های بارگیر، دستگاه ‌های پاک‌کننده و غیره جزء دیگر انواع لوازم یدکی لودر ولوو به شمار می روند که امکان خریداری آنها از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی برای مالکین این دسته از ماشین آلات سنگین وجود دارد.

دسته‌بندی‌ های فوق، فقط چند مثال از انواع قطعات موجود در بازار است و لازم به ذکر می باشد که  لوازم یدکی لودرهای ولوو بسیار گسترده و متنوع هستند. هر کدام از این دسته‌بندی ‌ها شامل تعداد زیادی از قطعات ریز و درشت مختلف می ‌شوند که برای عملکرد صحیح و بهینه ماشین بسیار حائز اهمیت هستند.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()