کمپانی کوماتسو در کشور ژاپن راه اندازی شده است و این شرکت بزرگ توانسته مبتنی بر نیاز صنعت گران بزرگی همچون صنایع راهسازی، ساختمان سازی، عمرانی، معدن و ... موفق به طراحی و ساخت دامپتراک با ظرفیت های گوناگون گردند. فروش  لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو در بازار ایران، به دلیل کاربرد مدل های متفاوتی از این ماشین توسط شرکت ها و افراد حقیقی متعدد می باشد. طراحی دامپتراک به نحوی است که قابلیت بارگیری و حمل و جا به جایی آن را دارد. به عبارتی لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که با ظرفیت بیشتر، قادر به حمل و بارگیری مصالح ساختمانی، خاک، نخاله های ساختمانی، متریال در معادن و ... می باشند.

خرید انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل

این چنین دامپتراک از عملکرد خاص و قابل توجهی برخوردار است و می توان از آن برای جا به جایی حجم قابل توجهی از متریال متفاوت استفاده نمود. به هر حال، عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی و نقص فنی قسمت های مختلف ماشین می گردد. بدین ترتیب بایستی افراد پیش از استفادۀ این ماشین، نگاهی دقیق بر مشخصات فنی دامپتراک داشته باشند و از روشن نمودن ماشین آسیب دیده و معیوب جلوگیری کنند. در دسته بندی فروش قطعات دامپتراک کوماتسو ، امکان خرید انواع فشنگی حرارتی، فیلتر هواکش دامپتراک، فیلتر روغن، رادیاتور، شلنگ آب رادیاتور، مخزن آب رادیاتور، یاتاقان ثابت و متحرک، سوپاپ دود و هوا، شاتون موتور، رینگ دودر پیستون موتور، میل سوپاپ، توربو شارژر کولر و ... فراهم می باشد.

پارت یدک راهسازی دارای تجربه ای درخشان در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات راهسازی کوماتسو در ایران هستند که امکان خرید انواع قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو به صورت اصل برای متقاضیان فراهم می باشد. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

دامپتراک نوعی کامیون هشت چرخ است که جهت جا به جایی مصالح مختلفی همچون خاک، ماسه، شن، نخاله و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو شامل قطعات متعددی هستند چون مبتنی بر تولیدات کمپانی کوماتسو، مدل های متفاوتی از این ماشین تولید و روانۀ بازار می شوند. عمدۀ مصارف دامپتراک را می توانید در اجرای پروژه های سنگینی همچون استخراج در معادن، راهسازی، ساختمان سازی، سدسازی، پل سازی و ... ملاحظه نمائید. دامپتراک دارای یک تختخواب با جعبه باز است که در قسمت عقب آن تعبیه شده است. این قطعه به قوچ های هیدرولیکی متصل می باشد که باعث بلند کردن بخش جلوی دامپتراک می گردد. فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو توسط پارت یدک راهسازی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد.

انواع قطعات و لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو

برخی از انواع قطعات دامپتراک کوماتسو عبارتند از فشنگی حرارتی، رادیاتور آب، شلنگ آب رادیاتور، چراغ های خطر، مخزن آب قطعات، درب رادیاتور، خفه کن موتور، پروانه موتور، منیفولد هوا، گاید سوپاپ موتور، یاتاقان ثابت و متحرک بقل، واشر، توربو شارژ، صفحه گرافیتی گیربکس، منبع آب رادیاتور، ترموستات موتور و ... می باشند. هر کدام از آنها به دلایل مختلف، می توانند دچار آسیب دیدگی شوند و به همین دلیل حفظ و نگهداری از چنین قطعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به محض مشاهدۀ آسیب دیدگی هر یک از لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو، می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. این چنین با آسودگی خاطر، قادر به مرتفع نمودن ایرادات فنی دامپتراک خواهید بود. در صورت تمایل به خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو، بایستی نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید. چرا که عدم توجه نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند صدمات جدی به دیگر قسمت های دامپتراک وارد کند. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو با دفتر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()