لودر، یکی از ماشین آلات بزرگی است که در عملیات عمرانی، راهسازی و معادن مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین حفظ و نگهداری از چنین ماشین آلاتی برای افراد حائز اهمیت می باشد. ضمن آنکه تنها برخی از افراد در حوزۀ فروش قطعات لودر کوماتسو فعالیت می کنند. بنابراین جهت تأمین قطعات لودر کوماتسو ، بایستی در اولین فرصت اقدام نمائید. جهت تأمین چنین قطعاتی، باید از اصالت آنها مطمئن گردید. شرکت کوماتسو توسط مهندسین حرفه ای توانسته اند لودر را در مدل های متفاوتی منجمله لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر با ظرفیت های متفاوت بسازند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو، در نظر گرفتن مدل ماشین حائز اهمیت می باشد.

خرید قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو

لازم به ذکر است که برخی از انواع قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو مشابه یکدیگر هستند ولی بسیاری از قطعات به صورت اختصاصی تنها برای مدل خاصی از لودر کوماتسو ساخته شده باشد. در همین راستا، فروشگاه سرویس قطعه توانسته اند بر حسب نیاز بازار، واردات انواع قطعات لودر کوماتسو را به صورت اورجینال در لیست محصولات خود داشته باشند.

کاربرد عمدۀ لودرهای کوماتسو را می توانید در پروسۀ حمل و جا به جایی خاک، مصالح ساختمانی، بارگیری کامیون و حفاری زمین توسط کمپانی های متعددی ملاحظه نمائید. ضمن آنکه برخی از افراد به صورت شخصی، اقدام به خرید چنین ماشین آلاتی می نمایند. از آنجایی که چنین ماشین آلاتی در اجرای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بدون شک آسیب دیدگی لوازم یدکی لودر نیاز به بررسی بیشتر و رسیدگی دارد. در اولین فرصت قسمت های آسیب دیده و معیوب لودر را مرتفع سازید و سپس از طریق فروشگاه سرویس قطعه، می توانید نسبت به خرید قطعات لودر کوماتسو اقدام نمائید. با اطمینان خاطر می توانید قطعات اورجینال مورد نظر خود را سفارش دهید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()