بلدوزر یکی از ماشین های سنگینی است که در اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب ایجاد اختلال در عملکرد قسمت های مختلف ماشین می تواند شما را با عواقب ناخوشایندی همچون توقف پروژه رو به رو کند. بنابراین در اولین فرصت بایستی قطعات بلدوزر کوماتسو را بررسی نموده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. در صورتی که امکان تعمیر برخی از  قطعات بلدوزر کوماتسو  وجود نداشته باشد، بایستی به دنبال مراکز معتبری باشید که با اطمینان خاطر، قطعات اورجینال خریداری نمائید. فروشگاه سرویس قطعه سال های متوالی است که توانسته اند به عنوان فروشندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی، امکان خرید قطعات بلدوزر کوماتسو را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

سفارش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

بلدوزر نیز توسط شرکت کوماتسو در مدل و ظرفیت های مختلف ساخته شده است. در نتیجه هنگام خرید  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بایستی از اصل بودن قطعات و تطبیق مشخصات فنی لوازم یدکی اطمینان حاصل نمائید. بوش موتور، بوش میل سوپاپ، پمپ حرکت، پمپ گازوئیل، پیچ و مهره دنده، پیستون، چرخ جلو، دنده اسپراکت، رولیک پایین چهار لب، رولیک پایین دو لب، پلوس چرخ عقب، هوزینگ، سیلندر، دنده هایه کاریر، مانیتور قطعات، سیل کیت جک خالی کن و ... تنها برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که می توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمائید. بنابراین پیش از مراجعۀ حضوری به بازار می توانید نسبت به موجود بودن و یا قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو و سایر لوازم یدکی اورجینال مطلع گردید.

دسته بندی های اصلی بلدوزر کوماتسو عبارتند از بلدوزر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی می باشند که با ظرفیت های متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب در ایران، توسط کمپانی های مختلفی شاهد به کارگیری مدل های مختلف بلدوزر کوماتسو هستیم. در نتیجه فروشگاه سرویس قطعه، در لیست محصولات توانسته اند موفق به واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو با ضمانت اصلالت گردند.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()