بیل مکانیکی یکی از ماشین آلاتی است که به کارگیری آن را می توانید در اجرای پروژه های مختلفی همچون خاکبرداری، گودبرداری زمین، لایروبی جاده ها و غیره مشاهده نمائید. ضمن آنکه با افزودن یک سری لوازم یدکی ملحقات، می توان تنوع عملکرد این دسته از ماشین آلات سنگین را افزایش داد. هم اکنون جهت خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا  می توانید با کادر فروش ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید. چندین سال است که ما در زمینۀ واردات و فروش قطعات ماشین آلات سنگین، توانسته ایم، موفق به عرضۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا، کوماتسو، ولوو و ... گردیم.

رایج ترین قطعات پمپ انژکتور بیل مکانیکی هیوندا

تنوع قطعات بیل مکانیکی هیوندا بسیار است و این مسئله باعث می گردد تا افرادی که با مشکل و نقص فنی برای ماشین رو به رو شدند، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، از طریق مراکز معتبر، با اطمینان خاطر، انواع قطعات ریز و درشت مورد نظر خود را تأمین نمایند. المنت پمپ انژکتور یکی دیگر از قطعات اصلی پمپ های انژکتور و یا پمپ گازوئیل محسوب می گردد، که نقش اساسی در احتراق ماشین خواهد داشت و منجر به انتقال و آزاد شدن نیروی سوخت می شود.

سوزن انژکتور نیز از دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا محسوب می گردد. در صورتی که این قطعه نتواند به درستی پاشش سوخت به مخزن احتراق را انجام دهد، می تواند عامل احتراق ناقص و در نهایت تولید دود از ناحیۀ موتور گردد. این در حالی است که پیش فیلتر فن دار نیز از دیگر انواع قطعات بیل مکانیکی هیوندا به شمار می رود که از عناصر اصلی فیلتر هوا و سیستم های کامل فیلتر هوا تا جریان 1500 cfm بهره می گیرد. تنوع لوازم یدکی بیل مکانیکی بسیار است که می توانید موجود بودن و به روزترین قیمت قطعات بیل مکانیکی هیوندا را از طریق فروشگاه سرویس قطعه خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()