لوازم یدکی لودر هیوندا نیز در بازار ایران، قابل تأمین می باشد. چرا که شاهد به کارگیری مدل های متنوعی از لودر هیوندا در داخل کشور هستیم. همانطور که می دانید هیوندا یکی از شرکت های بزرگ در صنعت خودروسازی و ساخت ماشین آلات سنگین می باشند. این چنین بر حسب نیاز صنایع مختلف، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع لودر با ظرفیت های کم و زیاد گردند. در نتیجه هنگام خرید  لوازم یدکی لودر هیوندا ، می بایست از اصل بودن قطعات و مطابقت آن با لوازم یدکی فابریک لودر اطمینان حاصل نمائید. پارت یدک راهسازی به عنوان تأمین کننده و فروشندۀ قطعات ماشین آلات سنگین برندهای هیوندا، کوماتسو، ولوو و ... همواره پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

سفارش لوازم یدکی لودرهای چرخ زنجیری و لاستیک هیوندا

از لودرها در اجرای عملیات خاکبرداری، بلند کردن و جا به جایی کنده های درختان، بارگیری و حمل مصالح ساختمانی و خاک، تمیز کردن بخشی از زمین و ... به کار گرفته می شوند. در نتیجه، تحت فعالیت های سنگین، هر لحظه امکان آسیب دیدگی قطعات و لوازم یدکی لودر هیوندا وجود دارد. بنابراین دارندگان این دسته از ماشین آلات سنگین، در راستای تأمین قطعات اصل و سالم جایگزین، می بایست به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمایند.

از دسته بندی های اصلی قطعات بیل مکانیکی هیوندا  می توان به قطعات موتور، شاسی، سیستم هیدرولیک، بیل، لاستیک، زیربندی و کابین راننده اشاره نمود. از آنجایی که کمپانی هیوندا موفق به ساخت لودر در مدل های چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر گردند. در نتیجه، زمان خرید لوازم یدکی لودر هیوندا، مشخصات فنی قطعۀ فابریک آسیب دیده را بررسی نمائید، سپس منطبق بر آن، از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی می توانید، پس از استعلام قیمت و اطمینان یافتن از اصل بودن آن، تأمین نمائید.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()