لودر از جمله دستگاه هایی است که به منظور جا به جایی خاک و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود و از قدرت موتور بالا برخوردار است. قطعات لودر کوماتسو شامل لوازم یدکی متعددی است که می توان به موتور، گیربکس، دیفرانسیل، تراشه های لاستیکی، چرخ، قطعات زیربندی، کفشک، شاسی، یاتاقان متحرک و ثابت، هیدرولیک، جام، کاربوراتور، توربین، کمپرسور، پیچ و مهره و ... اشاره نمود. عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی قسمت های مختلف لودر گردیده و بدین ترتیب نیاز به بررسی بیشتر، تعمیر و یا در صورت لزوم، خرید قطعات لودر کوماتسو و جایگزین نمودن آنها می باشد. فروشگاه سرویس قطعه با گردآوری این مقاله، تلاش می کند تا شما را بیشتر با چگونگی روش های افزایش طول عمر ماشین و لوازم یدکی لودر کوماتسو آشنا سازند.

سفارش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو

رعایت دمای مناسب، تعویض به موقع روغن موتور، نگهداری و تعمیرات منظم، عدم فشار بیش از اندازه به لودر، راندن لودر با دور موتور مناسب، سرویس قسمت های اصلی ماشین و استفاده از قطعات لودر کوماتسو اصل تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که مالک ماشین می تواند برای نگهداری و بهبود عملکرد لودر در نظر داشته باشند. لوازم یدکی لودر کوماتسو در بازار ایران قابل تهیه می باشد که البته بایستی توجه و دقت کافی نسبت به اصل و یا تقلبی بودن آنها داشته باشید. اگر لودر شما با ایراد و نقص فنی رو به رو شده است، بایستی در اولین فرصت نسبت به بررسی و سرویس لودر اقدام نمائید.

به عنوان مثال تمیز کردن و بازسازی توربو شارژ به صورت منظم، می تواند به افزایش طول عمر برخی از انواع قطعات لودر کوماتسو کمک کند. در نتیجه طول عمر ماشین و عملکرد آن همچنان در حالت اولیۀ خود حفظ می گردد. جهت اطلاع از موجود بودن  لوازم یدکی لودر کوماتسو  می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()