بلدوزر به عنوان یکی از ماشین آلات غول پیکر در حوزۀ فعالیت های راهسازی محسوب می گردد چون تجهیز به باکت در ابعاد بزرگ می باشد. این چنین می توان از این نوع ماشین برای جا به جایی خاک، شیارزنی زمین و همچنین جا به جایی خاک استفاده نمود. البته از نظر عملکرد تفاوت قابل توجهی با لودر و بیل مکانیکی دارد. قطعات بلوک سیلندر موتور، بوش، میل سوپاپ موتور، پیستون موتور، رینگ، شاطون موتور، واتر پمپ، پروانه موتور، واشر سر سیلندر موتور، اویل پمپ، زنجیر کامل، زنجیر بدون کفشک، چرخ ایدلر، رولیک یک لب بلدوزر، پیچ و مهره اسپراکت، چرخ جلو و ... در لیست فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  قابل ملاحظه می باشند.

اهمیت در خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل

در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، توصیه بر این داریم که توجه و دقت کافی نسبت به اصل بودن قطعات داشته باشید. چرا که به کارگیری قطعات فیک و بی کیفیت در طراحی بلدوزر می تواند، قابلیت تحمل فشار وارده از سوی ماشین را نداشته باشد. این چنین صدمات بیشتر به دیگر قطعات سالم وارد می کند. بلدوزر متشکل از قطعات متعددی است چون طراحی یک ماشین نیازمند به بکارگیری تعداد قابل توجهی لوازم یدکی ریز و درشت می باشد. هر کدام از آنها دارای عملکرد منحصر به فرد هستند و به همین دلیل آسیب دیدگی هر قطعه، می تواند باعث کاهش عملکرد اولیۀ بلدوزر گردد.

در نتیجه توصیه بر این داریم که در اولین فرصت، توجه و دقت کافی نسبت به تعویض قطعات معیوب و تعمیر آنها داشته باشید. سپس با آسودگی خاطر می توانید از بلدوزر استفاده نمائید. ممکن است تعدد لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو باعث سردرگمی شما در انتخاب و تشخیص قطعات اورجینال گردد. در همین راستا، بر این موضوع مهم تأکید داریم که از مراکز معتبر و شناخته شده همچون پارت یدک راهسازی، اقدام به خرید  قطعات بلدوزر کوماتسو  اورجینال نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()