بلدوزر یکی دیگر از ماشین آلات سنگین است که توسط کمپانی کوماتسو، در ظرفیت و ابعاد متفاوت ساخته شده و به بازار عرضه شده اند. طراحی بلدوزر به نحوی است که تجهیز به تیغه فولادی بزرگ می باشد که امکان شیب بندی سطوح خاکی و همچنین خاکبرداری را فراهم می آورد. در همین راستا، فروش  قطعات بلدوزر کوماتسو در لیست لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مشهود می باشد. در ادامۀ پست به صورت مختصر، تلاش می کنیم برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو را معرفی نمائیم. فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند.

اهمیت تعویض به موقع قطعات بلدوزر کوماتسو

بدین ترتیب متناسب با مدل بلدوزر و مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده نسبت به تأمین لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال اقدام نمائید. دو قطعۀ اصلی تیغه و ریپر در بلدوزر، عامل اصلی جا به جایی، شکستگی لایه ای از سطح خاک و ایجاد شیار را به شمار می روند. به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار گرفته می شوند و می بایست راننده پیش از استفادۀ بلدوزر، نسبت به سالم بودن این قطعات اطمینان حاصل نمایند چون استفاده بیش از اندازه از لوازم یدکی آسیب دیده، می تواند خسارت وارده را بیشتر کند.

بلدوزر از نظر طراحی بدنه اصلی در دو مدل اصلی معمولی و زره پوش تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو، بررسی مشخصات فنی لوازم یدکی حائز اهمیت است. فیلترات از جمله قطعات اصلی ماشین آلات به شمار می روند که نقش اساسی در افزایش بازدهی بلدوزر دارند. در واقع فیلتر روغن سطلی موتور به عنوان عامل اصلی برای خنک کردن موتور و همچنین کاهش حرارت بالای آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. در لیست قطعات بلدوزر کوماتسو، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه به صورت تضمینی خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()