قطعات بلدوزر کوماتسو D65 را می توانید در سطح بازار تهیه نمائید چون بلدوزر کوماتسو D65 از جمله مدل های پر کاربرد در ایران محسوب می گردد. از این مدل بلدوزر در بسیاری از عملیات های عمرانی، کشاورزی، راهسازی و معادن به کار برده می شود. بدین ترتیب رانندگان چنین ماشین آلاتی، در صورت مواجه با مشکلات فنی، می بایست به دنبال تعویض و یا تعمیر قسمت های آسیب دیده می باشد. بنابراین بایستی جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو D65 به مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه نمایند. نکتۀ مهم و اساسی که در اینجا مطرح می گردد، این است که افراد بایستی نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمایند و جهت تأمین لوازم یدکی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه فرمایند.

خرید قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو 65

شرکت کوماتسو پارت با سال ها فعالیت در حوزۀ واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو D65 ، همواره در تلاش برای عرضۀ لوازم یدکی اورجینال به مشتریان می باشند چون هدف اصلی این کمپانی معتبر، جلب رضایت مشتریان با فروش قطعات اورجینال ماشین آلات سنگین کوماتسو می باشد. همانطور که می دانید لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو D65 شامل اجزای مختلف ریز و درشتی است که قسمت های اصلی آن را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه از بلدوزر برای عملیات های سنگین همچون خاکبرداری، شیارکشی زمین و همچنین هموارسازی جاده به کار برده می شود، توسط کمپانی کوماتسو، این ماشین در مدل و ظرفیت های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی شده است.

در حال حاضر در داخل کشور برخی از افراد دارای این ماشین در مدل خاصی می باشند که برخی از مواقع مستلزم خرید قطعات بلدوزر کوماتسو D65 می باشند. در صورت نیاز به اطلاع از قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو D65 می توانید با دفتر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید و لیست قیمت آنلاین لوازم یدکی کوماتسو را دریافت نمائید.

 

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()