بیل مکانیکی به دلیل طراحی خاص بدنه که از آن برخوردار است، در اجرای پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. توسط کمپانی کوماتسو، بیل مکانیکی در مدل و ظرفیت های متفاوت ساخته می شوند که دارای عملکرد و بازدهی بالایی باشند. بنابراین جایگزینی قطعات بيل مكانيكى كوماتسو در روند تعمیرات چنین ماشین آلات سنگینی ضرورت دارد. بدین ترتیب متناسب با مدل بیل مکانیکی می توانید نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در سطح بازار اقدام نمائید. بیل تجهیز به سر بیل با عمق زیاد است که با استفاده از بازوی مفصلی و کابین گردان، امکان حفاری و امور خاکبرداری را فراهم می آورد. شرکت کوماتسو پارت با آگاهی نسبت به چنین موضوعاتی، در لیست محصولات خود، قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو را عرضه می نمایند.

خرید قطعات بیل مکانیکی های کوماتسو

در این صورت دارندگان بیل مکانیکی کوماتسو، در صورت نیاز به تعویض لوازم یدکی معیوب، به مراکز معتبر و مطمئن بایستی مراجعه نمایند چون اصل بودن قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. شاسی، دنده اسپراکت، یوک زنجیر، کفشک، پیچ و مهره زیربندی، ایدلرها، موتور، وزنه تعادل، شیره کنترل اصلی، مخازن سیالات هیدرولیک، کنترل اصلی، سیلندرها، ملحقات، بوم، باکت یا سطل حفاری و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که عوامل متعددی بر روی آسیب دیدگی و بروز نقص فنی آنها تأثیرگذار می باشد.

بدین ترتیب رانندگان در صورت رو به رو شدن با مشکلات و نقص فنی برای قسمت های مختلف بیل، بایستی نسبت به مرتفع نمودن آنها هر چه زودتر اقدام نمایند چون اجرای پروژه بدون استفاده از بیل میسر نمی باشد. بنابراین با مراجعه به مراکز مطمئن برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو همچون شرکت کوماتسو پارت، با اطمینان خاطر قادر به تأمین قطعات اورجینال همراه با گارانتی خواهید بود.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()