لودر یکی از ماشین های سنگین پر کاربرد در صنایع راهسازی محسوب می گردد. لودر نیز همچون هر ماشینی متشکل از قطعات متعددی است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص مورد استفاده قرار گرفته می شوند. حفظ و نگهداری لوازم یدکی لودر کوماتسو برای مالک این ماشین حائز اهمیت است. همانطور که می دانید قیمت قطعات ماشین آلات سنگین نسبت به خودروهای معمولی بیشتر است و به همین دلیل ممکن است در سطح بازار شاهد فروش  لوازم یدکی لودر کوماتسو  به صورت فیک باشیم که بایستی توجه ویژه نسبت به این موضوع مهم داشته باشید. پارت یدک راهسازی جزء یکی از مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ واردات و پخش قطعات ماشین آلات راهسازی، قادر به عرضۀ انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو و غیره می باشند.

خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو با قیمت مناسب

لودر کاربرد گسترده ای دارد چون مجهز به باکت بزرگی است که امکان خاکبرداری و جا به جایی حجم قابل توجهی خاک، نخاله های ساختمانی، مواد معدن و غیره را دارند. در نتیجه شرکت کوماتسو به نحوی لودر را طراحی نموده اند که تجهیز به قطعات مخصوص باشند که قدرت کافی برای اجرای چنین عملیات هایی را داشته باشند. در هر صورت، عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی برخی از لوازم یدکی لودر کوماتسو می شوند و در این صورت مالک چنین ماشین آلاتی بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام نمایند چون در بلند مدت صدمات بیشتری به ماشین و سایر قطعات سالم وارد می کند.

هم اکنون متناسب با مدل لودرهای کوماتسو، امکان خرید قطعات لودر کوماتسو چرخ زنجیری و همچنین مدل های چرخ لاستیکی و بکهو لودر کوماتسو برای عموم مشتریان فراهم می باشد. در صورت نیاز به استعلام جدیدترین قیمت لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید با واحد فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()