فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز وارد کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، در فهرست محصولات خود، اقدام به فروش  قطعات لودر کوماتسو نموده اند. لودر یکی از ماشین هایی است که در اجرای پروژه های مختلف عمرانی، راهسازی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. از لودر در امور ساختمانی و جهت جا به جایی حجم قابل توجهی مصالح ساختمانی، نخاله، خاکبرداری، حفاری و همچنین بارگیری برای کامیون استفاده می شود و با استفاده از چنین ماشین آلاتی توانسته اند اجرای پروژه های ساختمانی را تسریع ببخشند. از این رو حفظ و نگهداری از لوازم یدکی لودر کوماتسو ضرورت دارد و بایستی پیش از اینکه خسارت وارده به ماشین چند برابر گردد، بایستی قسمت های مختلف لودر مورد بررسی قرار گرفته شود.

سفارش قطعات انواع لودر کوماتسو

جهت تأمین انواع  لوازم یدکی لودر کوماتسو  اورجینال می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه در تماس باشید و پس از بررسی و استعلام موجود بودن قطعات، با تضمین قیمت و اصل بودن می توانید آنها را خریداری نمائید. خاکبرداری به عنوان یکی از موارد مهم و اساسی است که اساس هر پروژۀ سنگین عمرانی و راهسازی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین به محض رویت کوچک ترین اختلال در عملکرد قسمت  های مختلف لودر، توصیه بر این داریم که حتماً نسبت به تعویض قطعات لودر کوماتسو با لوازم یکی معیوب، در اولین فرصت اقدام نمائید.

لوازم یدکی لودر کوماتسو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که تک تک هر کدام از آنها در چگونگی عملکرد لودر تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب شما بدون دغدغه می توانید نیاز خود را مرتفع سازید. از جمله قسمت های اصلی لودر می توان به جام، موتور، شاسی، سیستم هیدرولیک، سیستم سوخت رسانی و کابین راننده اشاره نمود. بدین ترتیب اطمینان یافتن از سالم بودن کلیۀ قطعات لودر کوماتسو حائز اهمیت می باشد.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()