پارت یدک راهسازی از جمله مراکزی است که در ایران توانسته اند با واردات انواع قطعات ماشین آلات سنگین همانند لوازم یدکی لودر هیوندا ، لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا، قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو و ... شرایط مناسب تری را برای تأمین این دسته از قطعات به صورت اورجینال فراهم آورند. لودر از اولین ماشین آلات سنگینی است که پس از تراکتور، با ظرفیت و مدل های متفاوت تولید و روانۀ بازار شد. با توجه به گستردگی فعالیت صنایع مختلف در حوزۀ راهسازی، ساختمان سازی، معدنی و ... از قابلیت های لودر برای جا به جایی خاک، نخاله های ساختمانی، بارگیری حفاری استفاده می گردد. بنابراین فروش لوازم یدکی لودر هیوندا  بخشی از نیاز بازار را به خود اختصاص می دهد.

فروش لوازم یدکی لودر هیوندا بر اساس اجزای تشکیل دهندۀ آن

موتور دیزلی، شاسی، میز کنترل، چنگال، اجزای ایجاد کننده، اجزای هیدرولیک و ... برخی از انواع قطعات و لوازم یدکی لودر هیوندا محسوب می گردند که متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند. در نتیجه متناسب با اختلال و نقص فنی که برای لودر بوجود می آید، می توانید نسبت به خرید لوازم یدکی لودر هیوندا اقدام نمائید. در صورت سهل انگاری نسبت به تأمین به موقع قطعات آسیب دیده و تعمیرات آنها، دیگر قسمت های سالم لودر دچار خرابی مضاعف می شوند. بدین ترتیب بایستی پیش از استفادۀ لودر، از لحاظ عملکرد، قسمت های مختلف لودر مورد بررسی قرار گرفته شود.

قیمت  قطعات لودر هیوندا مبتنی بر نوع قطعات و مدل لودر تعیین می گردد. ضمن آنکه نوسانات بازار ارز در ایران، به دلیل تحریم های حاکم بر اقتصاد جامعه، باعث بی ثباتی قیمت قطعات ماشین آلات سنگین این چنینی می شود. در صورت نیاز به تأمین قطعات اورجینال لودر هیوندا و غیره می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

      پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()