لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو قسمت های مختلف این ماشین را تشکیل می دهد. شرکت کوماتسو در کشور ژاپن تأسیس شده است و به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ماشین آلات سنگین در سطح جهان شناخته می شوند و در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به ساخت بلدوزر در ابعاد و ظرفیت های مختلف گردند. قطعاً در لیست فروش قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید شاهد تعدد قطعات متفاوت برای بلدوزرهای یک برند مشخص باشید. مقصود از بیان این موضوع، این است که ماشین آلات بلدوزر می توانند دارای قطعات عمومی و منحصر به فرد باشند. بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از طریق شرکت کوماتسو پارت، بایستی به مشخصات فنی بلدوزر توجه داشته باشید.

انواع دسته بندی قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

دسته بندی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر اساس نوع قطعات می توان به قطعات موتور، سیستم برق، سیستم احتراق بلدوزر، سیستم هیدرولیک، قسمت زیربندی، کابین راننده و ... اشاره نمود. قطعات بلدوزر کوماتسو در قسمت فوقانی دارای دو نوع معمولی و زره پوش می باشد. بیشترین کاربرد بلدوزر معمولی در اجرای پروژه های راهسازی، معدن و نظامی است. در نتیجه سالم بودن قطعات بلدوزر کوماتسو برای رانندگان و مالکان این دسته از ماشین آلات مهم می باشد.

قطعات تیغه و ریپر که در طراحی بلدوزر مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به منظور جا به جایی، ایجاد شکستگی در لایه ای از سطح زمین و همچنین ایجاد شیار به کار برده می شود. بنابراین در اجرای برخی از  پروژه های عمرانی، مستلزم خرید برخی از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو هستید که از ابتدا همراه آن خریداری ننموده اید. بنابراین هنگامی که صحبت از فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و هر برند دیگری می شود، مرتبط به قطعات اصلی و همچنین جانبی است که رانندگان متناسب با موقعیت و دلایل مختلف خریداری می نمایند. جهت تأمین قطعات انواع بلدوزر می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()