لوازم يدكى بيل مكانيكى كوماتسو را می توانید در دسته بندی متفاوت خریداری نمائید چون بیل از اجزای مختلفی تشکیل شده است. بیل مکانیکی توسط شرکت کوماتسو در مدل و ظرفیت های متفاوت ساخته می شود چون نقش مؤثر در عملکرد بیل در اجرای پروژه های سنگین ساختمان سازی، عمرانی و راهسازی خواهد داشت. با استفاده از بیل مکانیکی می توان در مدت زمان کوتاهی، کلیۀ پروژه های عمرانی را انجام داد.جهت تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت تماس بگیرید.

خرید قطعات و لوازم یدکی موتور بیل مکانیکی کوماتسو

با توجه به گسترش مراکز فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، تأمین قطعات اورجینال برای مالکین چنین ماشین آلاتی کار دشواری به نظر می رسد. در همین راستا، شرکت کوماتسو پارت با سابقۀ درخشانی که در حوزۀ واردات و عرضۀ قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال دارند، می توانند پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی باشند.

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، در اجرای پروژه های متعددی از مزایای بیل مکانیکی استفاده می نمایند. در همین راستا، سالم بودن لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو برای راننده حائز اهمیت است چون بروز نقص فنی در عملکرد بیل، می تواند باعث کُند شدن و یا توقف کامل پروژه گردد. در همین راستا، رانندگان بایستی به محض مشاهدۀ کوچک ترین اختلال فنی و یا آسیب دیدگی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها توجه داشته باشند.

پلوس چرخ جلو، دنده سر پلوس، کایر چرخ عقب، مگنت بیل، فول چرخ بیل، رله بیل، کابین بیل، صندلی بیل، هوزینگ کامل، هاب چرخ عقب بیل، فیلترات بیل، دنده هایه کاریر بیل، شاسی، موتور، پمپ هیدرولیکی، جک خالی کننده، بازوی مفصلی، ناخن، باکت و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که هنگام آسیب دیدگی، بایستی هر چه زودتر آنها را با قطعات اصل تعویض نمود. 

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()