لودر از جمله ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توانید در اکثر پروژه و عملیات های عمرانی و راهسازی مشاهده نمائید چون تجهیز به تیغۀ باکت در ابعاد بزرگ می باشد که قابلیت جا بجایی خاک، برف و سایر مصالح ساختمانی را دارد. هم اکنون برخی از ارگان ها و اشخاص حقیقی دارای لودر کوماتسو مدل w120 می باشند. قطعات لودر كوماتسو w120 را می توانید، تنها از طریق برخی از مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. 

خرید انواع قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو w120

در نتیجه ممکن است برخی از مواقع نیاز به خرید قطعات لودر کوماتسو w120 داشته باشند چون لودر نیز همچون هر ماشین دیگری، به دلایل مختلفی دچار آسیب دیدگی و نقص فنی می شوند. شرکت کوماتسو پارت در لیست قطعات لودر کوماتسو، توانسته اند موفق به فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو w120 گردند.

بدین ترتیب در صورت لزوم می توانید انواع قطعات لودر کوماتسو w120 را از طریق مجموعۀ کوماتسو پارت استعلام نموده و به صورت اورجینال خریداری نمائید. از مشخصات فنی لودر کوماتسو w120 می توان به داشتن باکت در ابعاد 7640 میلی متر، ارتفاع کابین 3375 میلی متری، موتور ساخت 2238، قدرت ناخالص 149.2 کیلو وات، قابلیت جا به جایی 7.2 لیتر، تنفس موتور با قابلیت توربو شارژ و وزن 17140 کیلوگرم اشاره نمود.

موتور کامل، بلوک سیلندر موتور، سر سیلندر موتور، شاطون، المنت، فنر سوپاپ موتور و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نوع قطعات آسیب دیدۀ این لودر، می توانید نسبت به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو در بازار جست و جو نمائید. موتور لودر کوماتسو به عنوان بخش تأمین کنندۀ نیرو محرکۀ آن محسوب می گردد و بدین ترتیب ایجاد اختلال در عملکرد آن، می تواند صدمات جدی به دیگر قسمت های لودر وارد نماید. بنابراین به محض مشاهدۀ قطعات معیوب لودر، بایستی نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی هر چه سریع تر اقدامی صورت بپذیرد.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()