لودر یکی از کاربردی ترین ماشین های سنگین به شمار می رود که توسط کمپانی های معتبر منجمله ولوو سوئیس در مدل و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. لوازم یدکی لودر ولوو بر اساس مدل های این برند در داخل کشور، قابل تأمین می باشد. در واقع متناسب با مدل های متنوع لودر ولوو که در ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توانید از طریق پارت یدک راهسازی، موجود بودن و در نهایت خرید  لوازم یدکی لودر ولوو را به صورت اورجینال انجام دهید.

فروش لوازم یدکی لودر ولوو بر اساس دسته بندی

طراحی بدنۀ لودر به نحوی است که قابلیت به کارگیری در جاده های خاکی و آسفالت را دارند. ضمن آنکه تجهیز به باکت هایی با ظرفیت بالا می باشند که امکان جا به جایی حجم زیاد خاک، مصالح ساختمانی، متریال معدن، کنده های درختان و غیره را دارند. البته هنگام خرید قطعات لودر ولوو بایستی مدل آن را ملاک استعلام آن قرار دهید. در صورت لزوم می توانید با آسودگی خاطر انواع لوازم یدکی لودر ولوو را در مدل های چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر خریداری نمائید.

دسته بندی فروش  قطعات لودر ولوو شامل قطعات ثابت و قطعات متغیر است. بدین ترتیب مالکین لودرهای ولوو بایستی به طور دقیق مشخصات فنی قطعات لودر ولوو را ملاک خرید خود قرار دهند. علاوه بر آنکه به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمایند چون در سطح بازار قطعات فیک نیز عرضه می شوند. بکهو لودر در مدل های ثابت، گردان و کشویی ساخته می شوند. بنابراین در زمان خرید قطعات بکهو لودر ولوو بایستی بر اساس مدل لودر و مشخصات قطعه، پروسۀ استعلام لوازم یدکی لودر ولوو را انجام دهید. جهت سفارش انواع قطعات ماشین آلات سنگین به صورت اورجینال می توانید با کادر فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی در ارتباط باشید.

 

    پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()