لودر یکی از کاربردی ترین ماشین هایی است که در اجرای اکثر عملیات های عمرانی، راهسازی و ساختمان سازی می توانید مشاهده نمائید. در واقع قطعات لودر کوماتسو به نحوی طراحی و ساخته شده اند که قابلیت به کارگیری این ماشین را برای انجام فعالیت های سنگین فراهم می آورد. بنابراین اگر در پی خرید انواع قطعات لودر کوماتسو  هستید، می بایست به مراکز معتبر همچون فروشگاه سرویس قطعه، که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشند، مراجعه نمائید.

علت تعویض قطعات لودر کوماتسو

موارد کاربرد گستردۀ لودرهای کوماتسو را می توانید در پروژه های حفاری زیرزمین، ایجاد خاکریز، بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی، پُر کردن خندق ها، بار کردن کامیون، استخراج مواد معدنی و ... مشاهده نمائید. اجزا و قطعات لودر کوماتسو متشکل از دسته بندی های اصلی منجمله موتور، گیربکس، اکسل، پمپ هیدرولیکی، کابین راننده، چرخ یا زنجیر، قطعات زیربندی، باکت و سیستم احتراق می باشند. بدین ترتیب متناسب با حجم کار، شرکت کوماتسو اقدام به ساخت لودر با ظرفیت های کم، متوسط و بزرگ نموده اند. در نتیجه اگر فشار بیش از اندازه به لوازم یدکی لودر کوماتسو وارد شود، ممکن است برخی از قطعات دچار شکستگی و آسیب جدی قرار گیرند.

در این صورت رانندۀ لودر بایستی هر چه سریع تر نسبت به معاینه فنی نسبت به تعمیر و یا تعویض  لوازم یدکی لودر کوماتسو که دچار آسیب دیدگی شده اند، اقدام نماید. قطعاً رانندگان از این موضوع مهم مطلع هستند که سهل انگاری نسبت به این موضوع و استفادۀ مکرر از ماشین آسیب دیده می تواند بیش از پیش، خسارت وارده به لودر را چند برابر نماید. با توجه به گستردگی لوازم یدکی لودر کوماتسو، قیمت قطعات بر اساس نوع، مدل بودر و نرخ روز ارز تعیین می گردد. در صورت تمایل می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، اقدام به استعلام قیمت روز قطعات لودر کوماتسو نمائید.

    فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()