قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اجزای مختلف آن را تشکیل می دهند که سالم بودن آنها در عملکرد ماشین تأثیرگذار می باشد. سربیل، موتور دیزلی، اتاقک، بازوی بیل، صفحه گردان سوار، پمپ هیدرولیکی، رولیک، آیدلر، دکل، استیک، مفصل بازویی، پمپ هیدرولیکی، یاتاقان متحرک و ثابت، سلکتور، زنجیر، چرخ و ... برخی از دسته بندی های قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  به شمار می روند.

سفارش اینترنتی قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

با توجه به اینکه عوامل متعددی ممکن است باعث آسیب دیدگی و بروز نقص فنی برای بیل مکانیکی گردد، بررسی و معاینۀ فنی بیل به صورت دوره ای از سوی یک فرد متخصص ضرورت دارد چون تعمیر به موقع و خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو (البته در صورت نیاز)، می تواند از ورود صدمات جدی تر به ماشین بکاهد. با توجه به تعدد مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین، در حال حاضر امکان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل از طریق واحد فروش سرویس قطعه فراهم می باشد.

به عنوان مثال بیل مکایکی متشکل از یک بازوی مفصلی است که همچون دست انسان شبیه سازی نموده اند. این قطعه، قابلیت خم و راست شدن و حرکت کردن را دارد. بنابراین ایجاد اختلال در عملکرد این قطعه، می تواند بازدهی و نحوۀ حرکت صحیح بازوی مفصلی را تحت تأثیر قرار دهد. در صورت لزوم به تعویض قطعات بیل مکانیکی کوماتسو چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی بایستی به مراکز عرضۀ قطعات ماشین های سنگین مراجعه نمائید.

البته بایستی پیش از خرید، نسبت به اصل بودن قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اطمینان حاصل نمائید. متأسفانه استفاده از بیل با قطعات آسیب دیده می تواند بیش از پیش، به دیگر قطعات اصلی بیل فشار آورد و میزان خسارت وارده را می تواند چندین برابر نماید. مصارف بیل را می توانید در تمامی پروژه های عمرانی ملاحظه نمائید و این مسئله باعث گردیده، تأمین قطعات بیل مکانیکی کوماتسو برای مالکین آن حائز اهمیت باشد.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()