قطعات لودر کوماتسو متشکل از انواع لوازم یدکی است که قسمت های مختلف آن را شامل می شوند. به عبارتی عملکرد اصلی و فعالیت ماشین آلات سنگین بر مبنای کارکرد صحیح قطعات آنها تعریف می شود. از آنجایی که ماهیت و اجزای اصلی ماشین های راهسازی مکانیکی است، برخی از مواقع نیاز به خرید قطعات لودر کوماتسو از سوی رانندۀ ماشین می باشد. بدین ترتیب بتوانند عملکرد اولیۀ ماشین را بازگردانده و مانع از توقف اجرای پروژه گردند. در صورت نیاز به تأمین انواع  قطعات لودر کوماتسو می توانید با کادر فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

برخی از انواع قطعات پرفروش لودر کوماتسو

این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به واردات و عرضۀ انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین راهسازی و عمرانی شده اند تا بدین ترتیب بتوانند نیاز بازار داخل را نسبت به این نوع تجهیزات برآورده نمایند. پس از ساخت ماشین آلات سنگین، دیگر هیچگونه پروژه ای بدون استفاده از آنها امکان پذیر نیست و به همین دلیل خرید قطعات لودر کوماتسو اصل برای شرکت ها و افرادی که مالک این نوع ماشین هستند، حائز اهمیت می باشد.

موتور دیزلی، پمپ موتور، سوپاپ، پمپ های هیدرولیکی، گیربکس، چرخ، اتصالات بخش جلویی، روبنده، شاسی، میز کنترل، ناخن، باکت و ... برخی از اجزا و قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که در گذر زمان و عوامل دیگر دچار فرسودگی و آسیب قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف در حوزۀ راهسازی، ساختمان سازی و استخراج معادن فعالیت می کنند. بنابراین حفظ سلامت کلیۀ  لوازم یدکی لودر کوماتسو برای دارندگان این نوع ماشین ضرورت دارد. سال های متوالی است که فروشگاه سرویس قطعه با واردات قطعات لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر کوماتسو نیاز مشتریان را برآورده می نمایند.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()