بلدوزر از کاربردی ترین ماشین هایی است که مجهز به قطعاتی از جنس فولاد مقاوم می باشد. در نتیجه لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که قابلیت تحمل فشارهای سنگین را داشته باشند. بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن نوع عملیاتی که انجام می دهید، مناسب ترین مدل بلدوزر کوماتسو را خریداری نمائید. قطعاً به کارگیری ماشین های سنگینی همچون بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی و امثال آن به طور مستقیم بر روی تسریع بخشیدن پروژه های عملیاتی مؤثر می باشد. قطعاً خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در داخل کشور کار راحتی نیست چون متأسفانه شاهد عرضۀ قطعات تقلبی مشابه اصل هستیم. پارت یدک راهسازی در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود توانسته اند مفتخر در فروش انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال در سطح بازار باشند.

سفارش قطعات بلدوزرهای کوماتسو

در نتیجه افرادی که به دنبال جایگزین کردن قطعات نو بجای قطعات آسیب دیدۀ بلدوزر هستند، با مراجعه به مراکز معتبر و با سابقه، بدون شک قادر به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال خواهند بود. بلدوزر دارای باکتی در قسمت جلوی آن می باشد که نسبت به لودر پهن تر و کم عمق تر است و بدین ترتیب جهت خاکبرداری در حد متوسط مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب کارفرمایان و مجریان پروژه های عمرانی متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند از مزایای بلدوزر بهره مند گردند.

جهت تأمین انواع  قطعات بلدوزر کوماتسو بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید که سابقۀ فعالیت مداوم در این حوزه داشته باشند. در واقع تأمین قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و هر ماشین سنگین خارجی کار راحتی نیست چون متأسفانه شاهد عرضۀ قطعات تقلبی در بازار هستیم. جهت استعلام لیست قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در مدل های مختلف، می توانید با واحد فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل نموده و در نهایت با اطمینان خاطر، قطعات مورد نظر را سفارش دهید.

  پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()