لوازم یدکی لودر ولوو همان اجزای اصلی شناخته می شوند که می تواند ماهیت آنها در اکثر ماشین آلات سنگین یکسان در نظر گرفته شوند. مقصود از این عبارت مذکور، به کارگیری موتور به عنوان قلب اصلی لودر در کلیۀ ماشین آلات به کار برده می شود ولی از نظر مشخصات فنی نسبت به یکدیگر تفاوت های قابل توجهی دارند. با این تفاسیر هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولو بایستی اورجینال بودن آنها را در نظر بگیرید. پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، در حال فعالیت می باشد که توانسته اند امکان خرید انواع   لوازم یدکی لودر ولوو را فراهم سازند.

خرید لوازم یدکی لودرهای ولوو

موتور، مبدل تورک، قفل کردن تابع، جفت شدن هیدرولیک، گیربکسی، محور درایو و ... برخی از انواع قطعات لودر ولوو به شمار می روند که می توانید متناسب با مدل لودر، نسبت به تعمیر و تعویض آنها اقدام نمائید. محور درایو از جمله لوازم یدکی لودر ولوو است که مکانیزمی در انتهای قطار درایو بوجود می آورد که قابلیت انتقال سرعت و عبور نیرو را به چرخ های درایو دارد.

به طور کلی محور درایو به عنوان کاهش دهندۀ اصلی، دیراقی و یا دستگاه انتقال چرخ در طراحی و ساخت لودر مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین لوازم یدکی لودر ولوو را خریداری نمائید. از آنجایی که ماشین آلات سنگین جهت انجام فعالیت های بزرگ به کار برده می شود. موتور نه تنها به عنوان دستگاه تولید برق به کار برده می شود بلکه عامل اصلی برای تأمین نیروی مورد نیاز برای عملکرد سیستم های اصلی لودر است. جهت استعلام قیمت قطعات لودر ولوو می توانید با مرکز فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()