قطعات لودر کوماتسو شامل انواع لوازم یدکی است که در دسته بندی متفاوت در ساخت آن به کار برده شده اند و به دلیل ماهیت مکانیکی که از آن برخوردار هستند، هر لحظه امکان آسیب دیدگی و نقص فنی برای آنها وجود دارد. عواملی همچون فرسودگی، استفادۀ بیش از اندازه قطعات و فشار بی مورد به قسمت های مختلف لودر مواردی هستند که باعث آسیب دیدگی برخی از انواع  قطعات لودر کوماتسو می گردد که راننده را وادار به تعویض آنها می نماید. فروشگاه سرویس قطعه در لیست لوازم یدکی ماشین های راهسازی، امکان خرید قطعات لودر کوماتسو را منطبق بر مدل های رایج این ماشین در سطح کشور فراهم نموده اند.

خرید قطعات انواع لودر کوماتسو

فروش قطعات لودر کوماتسو در دسته بندی متفاوت همچون موتور دیزلی، تجهیزات هیدرولیک، انواع پمپ موتور و سوپاپ، اجزای حرکت کننده، اتصالات جلوبندی، شاسی، میز کنترل و ... صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با پروژه های مختلف می توانید از مزایای لودرهای کوماتسو بهره گیرید. بدیهی است که به دلایل مختلف برخی از قطعات لودر کوماتسو دچار نقص فنی گردد، بدین ترتیب جهت بازگرداندن به عملکرد اولیه، تعمیرات و تعویض برخی از لوازم یدکی کار لازم و ضروری محسوب می گردد.

موتور به عنوان بخش تأمین کنندۀ نیروی محرکۀ ماشین به شمار می رود و متشکل از انواع قطعات ریز و درشتی هستند که دارای وظایف اختصاصی بوده و نقش مؤثر در عملکرد لودر در انجام پروژه های مختلف خواهند داشت. قیمت  لوازم یدکی لودر کوماتسو در سطح بازار ثبات ندارد و به نحوی متناسب با موقعیت های مختلف می توانید مناسب ترین قطعه را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. البته بایستی به این مسئله توجه داشته باشید که قطعات اورجینال را از مراکز معتبر و با سابقه در سطح کشور همچون فروشگاه سرویس قطعه، خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()