لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، قطعات اصلی آن ماشین را در بر می گیرند. به همین دلیل توسط برخی از مراکز معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات ماشین های سنگین، فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو را می توان رویت کرد. بیل مکانیکی یکی از مهمترین ماشین های سنگینی است که در اجرای اکثر پروژه های ساختمان سازی، راهسازی و غیره به کار برده می شود چون مجهز به بازوی مفصلی است که امکان حفاری عمیق و جا به جایی کنده های درخت و موارد دیگری را برای اپراتور ماشین فراهم می آورد. پارت یدک راهسازی به عنوان عرضه کنندگان قطعات ماشین های سنگین، در لیست قطعات بیل مکانیکی، قادر به تأمین انواع   لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو در مدل های مختلف هستند.

خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو اصل

از آنجایی که اجرای پروژه های عمرانی بدون به کارگیری ماشین آلات سنگینی همچون بیل مکانیکی، لودر و ... غیر ممکن است. به همین دلیل حفظ و نگهداری از چنین ماشین آلاتی برای مجریان چنین پروژه های حائز اهمیت می باشد. تأمین به موقع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو که دچار آسیب دیدگی و نقص فنی قرار گرفته اند، ضرورت دارد. ضمن آنکه به کارگیری بیل مکانیکی آسیب دیده، می تواند صدمات دیگری به قطعات سالم آن وارد کند.

با مشاهدۀ تقسیم بندی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو از سوی سازندگان ماشین آلات سنگین، در دسته بندی متفاوت، امکان تهیۀ قطعات بیل و دیگر ماشین های سنگین برای مشتریان فراهم می باشد. تسمه سفت کن، پیستون موتور، سیت دود و هوا، روتاری گروپ پمپ هیدرولیک، پیستون هیدرولیک، کیت جک بالابر، کیت شیر کنترل، اویل رینگ، پلانچر پمپ انژکتور، رولیک، ریپر، انواع ناخن باکت و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی ولوو به شمار می روند. هنگام تأمین آنها بایستی مشخصات فنی قطعات را به طور دقیق بررسی نمائید. جهت سفارش اینترنتی لوازم یدکی ماشین های سنگین می توانید با واحد فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

     پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()