معمولاً مالکین ماشین آلات سنگین که دارای بلدوزر هستند، در ابتدا که با آسیب دیدگی  قطعات بلدوزر کوماتسو رو به رو می شوند، با پرسش "لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اصل را از کجا خریداری نمائیم؟ مواجه هستند. بدین ترتیب تلاش می کنند با مراجعه به بازار و یا پرس و جو از افراد خبره در این حوزه، بتوانند مرکز مطمئنی را برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو پیدا نمایند.

خرید قطعات انواع بلدوزر کوماتسو در بازار

بلدوزر از جمله ماشین هایی است که به منظور اجرای فعالیت های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه سالم بودن کلیۀ قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر روی سرعت عمل آن هنگام اجرای پروژه های سنگین حائز اهمیت خواهد بود. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ واردات و فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو در مدل های مختلف همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

در نتیجه اگر در تلاش برای تأمین لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو اصل هستید، سرویس قطعه می تواند پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور باشند. بلدوزر به عنوان یکی از کاربردی ترین ماشین های سنگین است که جهت جا به جایی حجم زیادی خاک، شخم زدن و مواردی از این قبیل صورت می پذیرد. بدین ترتیب برخی از قطعات این ماشین سنگین در مواقع مختلف دچار آسیب دیدگی می شوند که بایستی نسبت به تعویض آنها هر چه سریع تر اقداماتی صورت بپذیرد.

از آنجایی که تنوع بالایی از لوازم یدکی و تجهیزات ماشین آلات سنگین را در بازار مشاهده می نمائیم، قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر اساس نوع قطعه، وارداتی بودن، نوسانات نرخ ارز در بازار، شاهد تغییرات هستیم. بدین ترتیب جهت اطلاع از لیست قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو اصل می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید کلیۀ قطعات را به صورت تخصصی خریداری نمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()