با توجه به اینکه قطعات لودر کوماتسو وارداتی است، اصل بودن  قطعات لودر کوماتسو حائز اهمیت می باشد. لودر از جمله ماشین های سنگینی است که توسط کمپانی های بزرگ ماشین سازی منجمله کوماتسو در ژاپن در مدل های مختلف تولید می شوند. لودر متشکل از باکت بزرگی است که می توان برای امور خاکبرداری در پروژه های عمرانی استفاده نمود.

خرید قطعات لودر کوماتسو با قیمت ارزان

در اجرای اکثر عملیات های ساختمانی از مزایای لودر بهره گرفته می شود. فروش قطعات لودر کوماتسو در راستای تأمین لوازم یدکی آسیب دیدۀ آن صورت می پذیرد. فروشگاه سرویس قطعه از مراکز معتبر در زمینۀ عرضۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین همچون لودر، بیل مکانیکی، گریدر و غیره فعالیت می کنند که توانسته اند امکان خرید قطعات لودر کوماتسو اورجینال را برای متقاضیان در تهران و شهرستان ها فراهم آورند.

استهلاک یکی از عوامل مهم و اساسی در تخریب لوازم یدکی لودر می باشد که بایستی مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. در نهایت بتوانند قطعات لودر کوماتسو را که دچار آسیب دیدگی و نقص فنی شده اند را خریداری نمایند. موتور دیزلی، پمپ های هیدرولیک، پمپ موتور، سوپاپ، اتصالات بخش جلویی، شاسی و قطعات بدنه برخی از انواع قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که در قسمت های مختلف تعبیه شده اند.

در نتیجه، عملکرد فنی لودر مشروط به کارکرد صحیح قسمت های مختلف ماشین می باشد. بدین ترتیب جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید از طریق مراکز توزیع لوازم یدکی ماشین های سنگین خریداری نمائید. متناسب با مدل ماشین بایستی در انتخاب قطعات لودر کوماتسو توجه داشته باشید. به عنوان مثال در سطح بازار می توانید انواع قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودرهای چرخ لاستیکی کوماتسو و قطعات بکهو لودر کوماتسو را در مدل های مختلف خریداری نمائید. در راستای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس گرفته و سپس انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()