بلدوزر کوماتسو از کاربردی ترین ماشین آلات سنگین به شمار می رود که شرکت های مختلف جهت اجرای پروژه های راهسازی نیازمند به تأمین آن هستند. ضمن آنکه برخی از موارد بایستی قطعات بلدوزر کوماتسو را تأمین نموده و آن را جایگزین قطعات آسیب دیده نمایند. بلدوزر به عنوان یک ماشین سنگین در اجرای برخی از پروژه های عمرانی و راهسازی مشاهده می شود و می بایست افرادی که در اجرای پروژه های مختلف از مزایای این نوع ماشین استفاده می نمایند، بایستی از نحوۀ عملکرد آن آشنا باشند. در صورت نیاز به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو بایستی کیفیت آن را در نظر داشته باشید چون اصل بودن قطعات بسیار مهم و حیاتی است. در صورت تمایل به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو می توانید با کادر فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو اصل

در ادامۀ پست به معرفی تعدادی از قطعات بلدوزر کوماتسو می پردازیم تا شما بیشتر با عملکرد این نوع ماشین آشنا شوید. تولید بلدوزر توسط این کمپانی در دسته بندی بلدوزرهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با مصارفی که در سطح جاده های خاکی و یا آسفالت دارند می توانند آنها را انتخاب و خریداری نمایند. فروش قطعات بلدوزر کوماتسو بخشی از خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را به خود اختصاص می دهد چون این نوع ماشین در اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی به کار برده می شود.

قیمت  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  بر مبنای مدل و نوع قطعه تعیین می گردد که البته رایج بودن و یا نرخ روز ارز نیز بر روی آن تأثیرگذار می باشد. تیغه، ریپر، فیلتر روغن سطلی موتور، فیلتر هواکش، بلبرینگ چرخ، پمپ های هیدرولیکی، فیلتر هواکش، بلبرینگ چرخ زنجیری، فشنگی حرارتی، فیلتر گیربکس و ... برخی از قطعات بلدوزر کوماتسو محسوب می شوند که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال خریداری نمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()