قطعات لودر کوماتسو اجزای اصلی برای قدرت تحرک این ماشین به شمار می رود و به همین دلیل همواره چک نمودن وضعیت عملکرد قسمت های مختلف بدنۀ چنین ماشین آلاتی حائز اهمیت می باشد. لودر نوعی ماشین سنگینی است که اجرای پروژه های عمرانی حجیم بدون آن امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل پس از بررسی عملکرد صحیح قطعات لودر کوماتسو، می توانید از آن برای اجرای پروژه های سنگین راهسازی و غیره استفاده نمائید. فروش قطعات لودر کوماتسو بخشی از انواع لوازم یدکی است که توسط فروشگاه سرویس قطعه وارد کشور و عرضه می شوند. در نتیجه متناسب با مدل لودری که در اختیار دارید، کاربردی ترین قطعات را انتخاب و خریداری نمائید.

سفارش قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو

لودر همانند بیل مکانیکی دارای شاسی مفصلی است که در قسمت میان چرخ های عقب و جلو قرار گرفته می شود که توانسته اند قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را دو چندان نمایند. با توجه به داشتن ساختار مکانیکی، ممکن است عوامل متعددی باعث ایجاد صدماتی به قسمت فرمان و کنترل هیدرولیک این بخش از لودر گردد که مستلزم بررسی انواع قطعات لودر کوماتسو در این قسمت می باشد.

هم اکنون در سطح جهان شاهد به کارگیری لودرهای چرخ زنجیری کوماتسو در مدل های مختلف می باشیم که از تکنولوژی آن برای اجرای پروژه های راهسازی بهره گرفته می شود. قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو شامل اجزای مختلفی است که هر کدام از آنها وظایف خاصی را انجام می دهند و به همین دلیل سالم بودن آنها در عملکرد کلی لودر مؤثر خواهد بود.

لودر چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر از دسته بندی های اصلی لودر کوماتسو به شمار می روند. در نتیجه قیمت قطعات لودر کوماتسو بر مبنای نوع قطعه، مدل لودر، رایج بودن آن در بازار و قیمت روز ارز تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات دقیق و استعلام لیست قیمت  لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید مرکز فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()