کمپانی کوماتسو از شرکت های مطرح در زمینۀ طراحی و ساخت ماشین های سنگین توانسته توانایی خود را در سطح بین المللی به اثبات برساند. عرضۀ قطعات لودر کوماتسو را می توانید در کشورهای مختلف ملاحظه نمائید. از آنجایی که کاربرد لودر کوماتسو را می توانید در اجرای اکثر پروژه های عمرانی، ساختمانی و راهسازی مشاهده نمائید، قطعاً ممکن است زمانی نیاز به خرید  قطعات لودر کوماتسو داشته باشید که می بایست بتوانید در داخل کشور آنها را به صورت اورجینال و قیمت مناسب خریداری نمائید. فروشگاه سرویس قطعه جزء یکی از واردکنندگان بزرگ در زمینۀ قطعات ماشین آلات راهسازی است که توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، رضایتمندی کلیۀ مشتریان خود را جلب نمایند.

خرید قطعات لودر کوماتسو اصل در ایران

لودر یکی از کاربردی ترین ماشین هایی است که جهت انجام فعالیت های سنگین از آن استفاده می شود و مجهز به باکت بزرگی است که قابلیت حمل و جا به جایی حجم زیادی خاک و نخاله های ساختمانی و معدنی را دارد. بنابراین موقعیت های مختلفی ممکن است بوجود آید که باعث آسیب دیدگی قطعات لودر کوماتسو گردد. بنابراین هر چه سریع می بایست نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی لودر کوماتسو در مراکز معتبر اقدام نمائید.

از آنجایی که لوازم یدکی لودر کوماتسو  متشکل از اجزای متعددی در دسته بندی های مختلف می باشد. زمان خرید قطعات لودرهای کوماتسو بایستی مدل ماشین و مشخصات فنی آن را مد نظر قرار دهید. از قابلیت های لودر برای خاکریزی، حفاری زیر زمین بناها و ... استفاده می نمایند. لودرهای کوماتسو در مدل های مختلف ساخته می شوند که دارای ظرفیت متفاوتی بوده و در نتیجه می بایست متناسب با توان لودر، از آن در اجرای پروژه های مختلف بهره گرفته شود. در صورت نیاز به تأمین انواع قطعات لودر کوماتسو می توانید با مرکز فروش سرویس قطعه تماس گرفته و پس از استعلام و بررسی تمام جوانب، لوازم یدکی مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()