لودر یکی از ماشین های سنگین پرفروش شرکت کوماتسو به شمار می رود. چرا که لودر به دلیل طراحی فوق العاده خاص در بدنه، بسیار کاربردی است و می تواند نقش بسزایی بر تسریع بخشیدن اجرای پروژه های مختلف داشته باشد. بنابراین کوچکترین آسیب و نقص فنی برای این ماشین، شما را مستلزم  به تعمیر و یا تعویض قطعات لودر کوماتسو می نماید. با استفاده از لودر می توان پروسۀ خاکبرداری زمین های خاکی را کوتاه نمود و قطعاً شرکت کوماتسو از لوازم یدکی قدرتمند بهره می گیرد. فروش قطعات لودر کوماتسو بخشی از نیاز بازار را به خود تخصیص داده است و فروشگاه سرویس قطعه توانسته بر حسب نیاز دارندگان لودرهای کوماتسو، اقدام به واردات و توزیع قطعات انواع لودر کوماتسو در سطح کشور نمایند.

بررسی بازار فروش قطعات لودر کوماتسو

جهت آشنایی بیشتر با کاربرد لودرها می توانید به بخش مقالات در سایت سرویس قطعه مراجعه نمائید. برخی از قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو متفاوت از قطعات لودر چرخ لاستیکی هستند. علاوه بر آنکه قطعات مدل های مختلف یک دسته بندی از لودرهای کوماتسو نیز با یکدیگر متمایز هستند. در نتیجه هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل داشته باشید و مشخصات فنی قطعات جدید را با لوازم یدکی فابریک لودرهای کوماتسو تطبیق دهید.

استارت کامل موتور گیربکس، اویل پمپ موتور، پمپ حرکت، پمپ های هیدرولیکی، تسمه شمع، پمپ فرمان، پیستون موتور، توربو شارژ کامل، چهار شاخه، رینگ موتور، سر سیلندر موتور با گایدوست، فیلتر هواکش، پروانه موتور، گژپین، پلوس چرخ، جک های بالابر و خالی کن، سنسور موتور، المنت لودر، بوش، شاطون موتور، ترموستات و ... برخی از قطعات لودر کوماتسو محسوب می شوند که متناسب با مدل های مختلف لودر، دارای مشخصات فنی متفاوت هستند. فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی فعالیت می کند و قادر به تأمین انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو هستند.

 

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()