فروشگاه سرویس قطعه یکی از مراکز پخش تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از جمله برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو، دوسان و ... در حال فعالیت می باشد. این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز مشتریان در تهران و شهرستان ها، توانسته امکانات فروش   قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را فراهم نماید. بیل مکانیکی یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که بدون شک در اجرای اکثر پروژه های عمرانی، ساختمان سازی و مواردی از این قبیل مشاهده نموده اید. باکت، کابین گردان، استیک، چنگک، قیچی فلز بر، بازوی مفصلی، جک بالابر، جک خالی کن، پمپ های هیدرولیکی و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو محسوب می شوند.

بیل مکانیکی از جمله ماشین های سنگین به شمار می رود که قابلیت حفاری عمیق، گودبرداری، تخریب سازه های بتنی و غیره را دارد و به همین دلیل همچون گذشته در اکثر پروژه های عمرانی مشاهده می شوند. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در سطح بازار به دلیل تعدد متقاضیان دارندگان این ماشین در بازار می باشد. بدون شک بهره مندی از بیل مکانیکی کوماتسو توانسته به میزان قابل توجهی به اجرای پروژه ها تسریع ببخشد. به عنوان مثال نصب چکش هیدرولیکی و پنوماتیکی بر روی بیل مکانیکی که جایگزین باکت نموده اند، در مدت زمان کوتاهی سازه های بتنی و سنگی را می توانند تخریب نمایند. قطعاً قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که قابلیت تحمل این حجم از فعالیت های سنگین را داشته باشند.

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بر مبنای دسته بندی مدل و لوازم یدکی آنها صورت می پذیرد. هر یک از قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که قدرت اجرایی برای انجام فعالیت های سنگین را داشته باشند. بنابراین در صورت آسیب دیدگی هر یک از قطعات، از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()