لوازم یدکی لیفتراک اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند و به دلیل کاربری خاص و گسترده ای که دارد در این پست به معرفی برخی از انواع قطعات لیفتراک می پردازیم. اگر اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ عملکرد این ماشین ندارید، می توانید ما را تا انتهای پست همراهی کنید. لیفتراک با عنوان فورک لیفت نیز شناخته می شود و جزء یکی از تجهیزات صنعتی انبارداری به شمار می رود. در واقع لوازم یدکی لیفتراک به نحوی طراحی شده است که امکان جا به جایی وسایل سنگین را برای افراد فراهم می نماید.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی انواع لیفتراک

پارت یدک راهسازی بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت حرفه ای در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات ماشین های سنگین از جمله لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، لیفتراک و ... داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که در سطح کشور نیازمند به خرید لوازم یدکی مدل های مختلف این ماشین ها دارند، با اطمینان خاطر می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام نمایند.

فروش قطعات لیفتراک بر اساس برند، مدل و نوع قطعات در مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین انجام می پذیرد. شاسی لیفتراک، وزنه تعادل، دکل،  اکسل ها، چرخ ها، حفاظ بالا سر لیفتراک، اتاق راننده، نیروی محرکه، تجهیزات هشدار دهنده و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند. لیفتراک مجهز به دو شاخک در قسمت جلویی ماشین می باشد که امکان حمل و جا به جایی وسایل و تجهیزات سنگین را در راستای عمودی برای اپراتور فراهم می آورد. تجهیزات هشداری که در طراحی لیفتراک مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی حرکت و هدایت ماشین دارد.

عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی قطعات و لوازم یدکی لیفتراک می گردد. در این صورت نیاز دارید نسبت به تعمیر ماشین به مراکز معتبر مراجعه نمائید و جهت تأمین انواع لوازم یدکی لیفتراک اورجینال از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

   پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()