بدون شک تأمین  قطعات لودر کوماتسو یکی از دغدغه های مهم برای دارندگان این مدل ماشین به شمار می رود. تا کنون برای شما این پرسش پیش آمده که لودر کوماتسو از چه قطعاتی تشکیل شده و چه نوع کاربردی دارد. از این رو مجموعۀ سرویس قطعه در این مقاله تلاش دارد به صورت مختصر به این موضوعات مهم بپردازد. لودر به عنوانی کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در اکثر پروژه های راهسازی، ساختمانی، عمرانی و همچنین عملیات استخراج در معادل مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از لودر می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی خاک و مصالح ساختمانی را با کمترین هزینه جا به جا نمود.

آشنایی با انواع قطعات و لوازم یدکی لودرهای کوماتسو

از این رو سرویس و سالم نگه داشتن این ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو به صورت اورجینال می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید. فروشگاه سرویس قطعه هدف اصلی فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر جهانی متمرکز نموده است. در نتیجه عرضۀ قطعات اورجینال را به عنوان هدف اصلی خدمات رسانی مجموعه در سطح کشور قرار داده است.

تعدد قطعاتی که در طراحی مدل های مختلف لودر مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار بوده و بدین وسیله حتی کوچک ترین قطعه بر روی عملکرد کلی ماشین تأثیرگذار خواهد بود. پمپ های کارتریجی، هیدرو موتور، شارژ پمپ، پیستون، یونیت، سوپاپ دود، سر سیلندر، سوزن فارسونگا، واتر پمپ، جک خالی کن، جک بالابر، پلوس عقب و جلو، کله گاوی، صفحه گرافیت، کاسه نمد، صفحه آهنی، رینگر، دنده سر پلوس، بارل پیستون، بوش، رینگ، یاتاقان ثابت و متحرک و ... تنها برخی از انواع قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که جهت تأمین آنها می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید و با قیمت ارزان تر از بازار با تضمین کیفیت لوازم یدکی مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()