لودر یکی از ماشین آلات راهسازی است که در بخش عمرانی و ساختمان سازی از آن استفاده ی بسیار زیادی می شود. لودرها ماشین آلاتی کارآمد بوده و انواع کار های راهسازی را به وسیله ی آن می توان انجام داد. لودر ولوو یکی از انواع لودرهای محبوب می باشد که بسیار مقاومت بالایی در شرایط سخت کاری دارد.  لوازم یدکی لودر ولوو بسیار مهم هستند و برای اینکه بتوانند به خوبی کار کنند، باید قطعات به درستی انتخاب شوند.

 قطعات لودر ولوو از برندهای معتبر بوده و می تواند گزینه ی بسیار عالی برای این ماشین باشد. قطعات لودر ولوو دارای نمایندگی های بسیاری در جهان است که محصولات ولوو را به دست مصرف کنندگان می رساند. از محصولات کمپانی ولوو ،انواع ماشین آلات راهسازی و قطعات مورد نیاز آنها، انواع موتورهای دیزلی ، قطعات کامیون و غیره می باشد. در خصوص قطعات ماشین آلات سنگین ،تولید قطعات بیل مکانیکی ولوو، قطعات لیفتراک ولوو ، قطعات جرثقیل ولوو و غیره می باشد.

انواع لوازم یدکی لودر ولوو

 قطعات لودر ولوو در انواع موتوری، هیدرولیک ،چرخ ها، بازو، بیل مکانیکی، گیربکس و غیره می باشد که برای خرید این قطعات در صورتی که به مراکز معتبر مراجعه کنید و در نمونه اصلی این لوازم را تهیه کنید ، تا مدت ها به تعویض قطعه نیازی پیدا نخواهید کرد و این قطعات کیفیت بسیار بالا و بسیار مناسبی دارند همچنین طول عمر لوازم یدکی لودر ولوو بسیار بالا است و در صورت انجام سرویس های دوره ای از طول عمر و دوام بالایی برخوردار خواهند بود.

قطعات لودر ولوو از جمله قطعات هیدرولیک،  قطعات لودر ولوو موتوری، قطعات گیربکس و اکسل ،قطعات زیربندی، قطعات برقی ،فیلتر آلات و غیره باید در بهترین نوع تهیه شوند و به دلیل اینکه این قطعات قیمت ‌های نسبتاً بالایی دارند، در صورتی که از نمونه های بی کیفیت استفاده شود ، هزینه های بسیار بالایی را برای شما در پی خواهد داشت بنابراین با خرید قطعات با کیفیت می توانید از هزینه‌ های اضافه جلوگیری کنید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()