نحوه خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

بلدوزرها از جمله ابزارهای مکانیکی هستند که برای حفاری و گودبرداری کم عمق مورد استفاده قرار می‌گیرند. حمل و نقل کوتاه برد مواد؛ پخش خاک تخلیه شده از کامیون ها؛ از بین بردن درختان، کنده‌ها و تخته سنگ‌ها؛ و تمیز کردن و تسطیح اطراف تجهیزات بارگیری را می‌توان از دیگر کاربردهای مهم بلدرز به شمار آورد. شایان ذکر است که این ابزار مکانیکی، بسته به نوع برند آن، از قطعات مختلفی برخوردار است. در همین راستا، پیشنهاد می‌شود در صورت نیاز به خرید انواع قطعات بلدوزر از جمله قطعات بلدوزر کوماتسو با کارشناسان سرویس قطعه تماس حاصل نمایید.

انواع قطعات بلدوزر

در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاعات در زمینه انواع مختلف قطعات بلدوزر، همچون قطعات بلدوزر کوماتسو، می‌توانید با مشاورین سرویس قطعه تماس حاصل نمایید. برخی از مهمترین قطعات این ابزار مکانیکی به این شرح است:

  • سیلندر بالابر: سیلندر بالابر، یکی از اجزای بلدوزر است که وظیفه حرکت سپر را دارد. این سیلندر را می‌توان با استفاده از اهرم داخل کابین کنترل کرد.
  • چرخ دنده: چرخ دنده، یکی از اجزای اصلی بلدوزر است که وظیفه حرکت کاترپیلار را بر عهده دارد. چرخ دنده، قطعه‌ای است که گشتاور موتور را در شرایط نیاز به ادامه حرکت بلدوزر، تامین می‌کند.
  • چاک دهنده: چاک دهنده بلدوزر در سمت مخالف تیغه، در پشت دستگاه قرار دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه، زمین و موادی که توسط بلدوزر بایستی مورد عملیات قرار گیرد را شکافته و از اثر برشی قدرتمندی برخوردار است. به عنوان مثال، با استفاده از  چاک دهنده می‌توان یک قطعه زمین سخت را به خاک نرم تبدیل نمود.

بهترین مرکز خرید قطعات بلدوزر کوماتسو

لازم به یادآوری است که سرویس قطعه به عنوان بهترین مرکز خرید  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، از جمله مراکز خوش سابقه در بازار قطعات ابزارهای مکانیکی مختلف از جمله لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی و ... است. در همین راستا، پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید این قطعات از جمله قطعات بلدوزر کوماتسو، با مشاورین فروش سرویس قطعه تماس حاصل نمایید! چرا که متخصصین سرویس قطعه ، کلیه راهنمایی‌های لازم جهت نحوه خرید قطعات بلدوزر کوماتسو را در اختیار شما خواهند گذاشت.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()