در حال حاضر بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشینن آلات رایج در امور راهسازی و عمرانی به شمار می رود. بیل مکانیکی زمانی وارد عرصۀ به کارگیری در صنایع مختلف قرار گرفته است که از توان بالایی برخوردار است و توانسته اند با بهره گیری از امکانات بیل مکانیکی، در مدت زمان کوتاهی، زمین را با عمق زیاد حفاری نمایند. در همین راستا کاربرد ماشین آلات بیل مکانیکی را می توان در صنایع ساخت و ساز مشاهده نمود. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی بخشی از بازار فروش قطعات ماشین آلات سنگین به شمار می رود.

در نتیجه پارت یدک راهسازی توانسته بر اساس دارندگان خودروهای بیل مکانیکی، انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال را تهیه و عرضه نمایند. جهت اطلاع از موجود بودن لوازم یدکی بیل مکانیکی مورد نظر خود می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات و تجهیزات ماشین آلات راهسازی در حال فعالیت می باشد.

خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی با قیمت ارزان

بوش موتور، رینگ موتور، تسمه سفت کن، قطعات پمپ انژکتور، سیل کیت، قطعات زیربندی، شارژ پمپ، بالانسر پمپ هیدرولیک، پیستون هیدرولیک و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هستند که در طراحی و ساخت انواع بیل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته سایز و مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات بیل مکانیکی متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال تسمه سفت کن به منظور کنترل کردن حرکت دورانی تسمه و انتقال قدرت موتور مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته به عملکرد قطعات واترپمپ و دینام نیز وابسته می باشد. جهت تهیۀ انواع قطعات بیل مکانیکی ، کاترپیلار، هپکو، هیوندای و ... می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. با تهیۀ به موقع قطعات بیل مکانیکی، شما می توانید از گسترش خسارت و صدمات جدی وارده به ماشین جلوگیری نمائید.  

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()