لوازم یدکی گریدر به نحوی طراحی شده اند که قابلیت تنظیم سطح راه خاکی، ایجاد شیب، تعیین شانه های راه و اجرای دیگر کارهای عمرانی را همچون کانال سازی، مخلوط کردن انواع خا، میکس، پخش آسفالت و برف روبی در سطح جاده دارد. امروزه اکثر پروژه های عمرانی بدون به کارگیری از گریدر امکان پذیر نیست و طراحی لوازم یدکی و قطعات گریدر به نحوی صورت گرفته که موجب تسریع عملیات عمرانی می شود. توسط برخی از افراد و کمپانی ها، انواع گریدر در ابعاد مختلف تهیه می شود و از آنها در اجرای پروژه های شهرداری و عمرانی به کار گرفته می شود. قطعاً فروش لوازم یدکی گریدر با هدف تأمین نیاز دارندگان گریدر در سراسر کشور صورت می گیرد.

پارت یدک راهسازی یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشیین آلات سنگین در تهران فعالیت دارد و توانسته پس از بررسی های فراوان، متناسب با برندهای مختلف، انواع قطعات ماشین آلات را با قیمت مناسب تأمین نماید.  

سفارش لوازم یدکی انواع گریدر با برندهای معتبر

ماشین گریدر در ابتدای قرن بیستم طراحی و مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر در ابعاد متفاوتی شاهد کاربرد گریدر در اجرای پروژه های مختلفی می باشیم. عاملی که باعث تمایز مشهود گریدر با دیگر ماشین آلات راهسازی شده است، استفاده از تیغه هایی در ابعاد مختلف با قابلیت حرکت و تغییر زاویه می باشد و بدین وسیله امکان تسطیح و شیب سازی سطح جاده را مهیا می سازد. در برخی از مواقع ممکن است گریدر دچار نقص فنی گردد که در این صورت نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر خواهند داشت. داشتن شاسی های مفصل دار نیز یکی دیگر از مشخصه های اصلی ساختمان گریدر به شمار می رود و قدرت مانور بیشتری برای آن بوجود می آورد. اگر نیاز به تأمین قطعات گریدر برند کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، زوملاین و ... را به صورت اورجینال دارید، می توانید از طریق پارت یدک راهسازی استعلام نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()