لوازم یدکی لودر کوماتسو از مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شود تا عملکرد بالایی در برابر نوع فعالیتی که انجام می دهند، داشته باشند. شرکت کوماتسو از جمله کمپانی های بزرگی است که در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین در ژاپن فعالیت دارد. کمپانی کوماتسو با گذشت زمان توانست انواع لودر با ظرفیت متفاوت را طراحی و تولید نمایند. به دلیل توان موتوری که ماشین آلات کوماتسو دارد، از جمله برندهای برتر در سطح جهان شناخته می شود. در ایران نیز صنایع مختلفی اقدام به خرید لودرهای کوماتسو نموده اند که در برخی از مواقع نیازمند به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می باشند.

پارت یدک راهسازی از شناخته شده ترین مراکز واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی لودرهای کوماتسو در تهران فعالیت دارد. این مجموعه با تلاش فروان توانسته اند بهترین شرایط را برای خرید قطعات اورجینال برای دارندگان ماشین آلات سنگین فراهم نموده است.

نکات مهم خرید لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو

شرکت کوماتسو توانسته انواع لودر بکهو، چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی را در مدل های wa470، wa600، w1200 و ... تولید و روانۀ بازار نماید. از قابلیت و کارایی اصلی لودر می توان امور خاکبرداری سطوح خاکی اشاره نمود و به همین دلیل در کلیۀ پروژه های عمرانی، راهسازی، استخراج در معادن و ساختمان سازی می توان کاربرد لودرهای کوماتسو را مشاهده نمود.

مجموعۀ پارت یدک راهسازی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ قطعات لودر کوماتسو است و امکان سفارش دهی انواع قطعات ماشین آلات سنگین را با برندهای معتبر را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده نموده است. پس از کسب اطلاعات دقیق در رابطه با موجود بودن و استعلام قیمت لوازم یدکی قطعات می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری آنها را تهیه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()