لودر به عنوان یکی از ماشین آلات شناخته شده در بازار است که می توان از آن در امور مختلفی همچون جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی، مصالح ساختمانی، برف، مواد معدنی، کندۀ درختان و غیره استفاده نمود. قطعات و   لوازم یدکی لودر به نحوی طراحی شده است که قابلیت برداشتن، حمل و انتقال چنین اجزایی را دارند. مجموعۀ پارت یدک راهسازی قصد دارد در ادامۀ مقاله معرفی انواع مختلف و اجزای اصلی لودر بپردازد و اینکه هنگام خرید لوازم یدکی لودر باید به چه نکات مهم و اساسی توجه شود.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی و سنگین فعالیت دارد و توانسته بر حسب نیاز دارندگان چنین ماشین آلاتی، امکان خرید اجزای تشکیل دهندۀ انواع لودر، بیل مکانیکی، گریدر، لیفتراک، جرثقیل و ... را برای مشتریان فراهم سازد.

سفارش انواع قطعات و لوازم یدکی لودر

از قطعات اصلی و اساسی ماشین آلات لودر می توان به موتور، لوازم هیدرولیکی، قطعات گیربکس، موتور هیدرولیک، سیستم های انتقال قدرت، انواع پمپ، باکت، سیستم سوخت و برق رسانی لودر و ... اشاره نمود که در ادامۀ مقاله بیشتر به آنها می پردازیم.

از دسته بندی اصلی قطعات لودر می توان به قطعات مینی لودر، قطعات چرخ زنجیری لودر و قطعات چرخ لاستیکی لودر اشاره نمود. کاربرد مینی لودر برای مکان های شلوغ است که بتوان از این ماشین به راحتی برای عملیات خاکبرداری زمین استفاده نمود. برخی از دارندگان تجهیزات راهسازی نیازمند به ماشین آلاتی با چرخ کوچکتر هستند که بتوانند در موقعیت های مناسبی زمان چرخش سریع و شعاع چرخش کوتاه داشته باشند و لوازم یدکی بکهو لودر نیز به نحوی طراحی شده است که این امکان را برای راننده فراهم می کند. به طور کلی جهت خرید لوازم یدکی لودر با کیفیت اورجینال می توانید با واحد فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()