بیل مکانیکی یکی از ماشین آلات پرکاربرد در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی به شمار می رود. ساخت بیل مکانیکی توسط کمپانی های ساخت ماشین آلات سنگین در سطح جهان توانسته تحولی بزرگ بوجود آورد.  لوازم یدکی بیل مکانیکی به نحوی طراحی شده است که قابلیت حفاری کانال و گودبرداری عمیق زمین را با استفاده از بازوی مفصلی و باکت عمیقی که بدان مجهز است، فراهم نموده است.

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی در دو دسته بندی قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی صورت می گیرد. البته برند و مدل بیل نیز از موارد دیگری هستند که هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی توسط پارت یدک راهسازی در نظر گرفتن آنها ضرورت دارد.

چگونگی خرید قطعات بیل مکانیکی اصل و کارایی آن

بیل مکانیکی مجهز به یک کابین گردان است که راننده می تواند حین کار کردن با بیل، چرخش 360 داشته باشد و تسلط کامل نسبت به جابجایی خاک و حفاری زمین داشته باشد. از مهمترین لوازم جانبی بیل مکانیکی می توان به قطعاتی از جمله چکش، سنگ جت، چنگک، قیچی فلزبر و گراپ اشاره نمود که هنگام نصب نمودن به بازوی مفصلی بیل، می توان از این ماشین جهت مصارف گوناگون همچون تخریب سازه، بریدن قطعات فلزی مستحکم و غیره استفاده نمود.

باکت بیل مکانیکی با آنکه حجم کمی دارد ولی گزینۀ مناسبی برای عملیات گودبرداری در اجرای پروژه های ساختمانی به شمار می رود. عمدتاً بیل مکانیکی جهت سطوح مستحکم مورد استفاده قرار گرفته می شود و نسبت به ظرفیت اندکی که باکت بیل دارد، برای کار کردن بر روی سطوح نرم، استفاده از لودر مقرون به صرفه تر خواهد بود.

جهت اطلاع از قیمت آنلاین  قطعات بیل مکانیکی با برندهای معروف کوماتسو، کاترپیلار، هیوندای، هیتاچی، هپکو، ولوو و ... می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و پس از استعلام قطعات و قیمت آنها، با آسودگی خاطر و تضمین کیفیت، انواع قطعات بیل مکانیکی مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()