یکی از ماشین آلات بزرگ و غول آسایی که در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته، بیل مکانیکی کوماتسو است. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی طراحی شده، که قابلیت حفاری عمیق سطح خاکی را دارد و می توان با استفاده از این نوع ماشین، عملیات گودبرداری زمین را برای احداث ساختمان جدید انجام داد. فروش  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو از طریق برخی از مراکز تأمین و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین همچون مجموعۀ پارت یدک راهسازی صورت می گیرد.

تأمین قطعات اورجینال بیل مکانیکی کوماتسو

عملکرد صحیح بیل مکانیکی کوماتسو به سالم بودن قطعات آن بستگی دارد. از این رو ایجاد کوچکترین مشکل فنی برای ماشین می تواند بازدهی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و عدم رسیدگی و مرتفع نمودن نقص فنی ماشین، ممکن است قطعات اصلی بیل مکانیکی کوماتسو دچار آسیب دیدگی شود و این چنین هزینۀ خسارت وارده به آن افزایش یابد.

جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو دانستن نسبت به قطعات تشکیل دهندۀ ماشین ضرورت دارد و توصیه می کنیم به مکانیکی های معتبر مراجعه نموده و در صورت لزوم برای تهیۀ قطعات بیل مکانیکی، از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. چرا که متأسفانه در سطح بازار متأسفانه عده ای از افراد سودجو قطعات تقلبی نیز عرضه می کنند که موجب نابسامانی وضعیت بازار شده است.

بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر فروش قطعات ماشین آلات عمرانی، با اطمینان خاطر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل با قیمت مناسب تهیه نمائید. توربو شارژ کولر بیل مکانیکی، میل لنگ، استارت، شاتون موتور، رینگ دور پیستون موتور، سوپاپ دود و هوا، یاطاقان ثابت و متحرک، موتور، پمپ مادر هیدرولیکی، پمپ باد و .... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که امکان تهیۀ آنها توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی امکان پذیر می باشد.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()