لودر یکی از ماشین های راهسازی و عمرانی است که در بخش ساخت و ساز ها استفاده ی بسیاری از آن شده و می توان برای بسیاری از کار های عمرانی از آن بهره برد . لودر ها برای انتقال مصالح یا خاک، کندن زمین، تخریب و... به کار می روند و این ماشین از قطعاتی بسیار مقاوم تشکیل شده است. قطعات لودر ولوو از انواع قطعات بسیار با کیفیتی است که توسط کمپانی معتبر ولوو به تولید رسیده است و می تواند ماندگاری بسیار بالایی را در لودر داشته باشد. استفاده از قطعات با کیفیت بسیار مهم بوده و می تواند بر روی عملکرد ولوو تاثیر بالایی بگذارد. وولو شرکت صنایع سنگین سوئدی است که انواع ماشین آلات و  قطعات لودر ولوو و انواع قطعات راهسازی را به تولید می رساند و محصولات این کمپانی در سراسر جهان فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

 فروش قطعات لودر ولوو

فروش لوازم یدکی لودر ولوو توسط فروشگاه سرویس قطعه انجام می گیرد. لوازم یدکی لودر ولوو به دلیل طراحی و ساخت ویژه ای که دارند ، از نظر کیفیت شناخته شده هستند و مصرف کنندگان لودر در سراسر جهان از برند ولوو استفاده می کنند. قطعات لودر ولوو با قیمت های مختلف در سراسر کشور به فروش می رسد و به همین جهت مصرف کنندگان به دنبال فروشندگان منصفی هستند که بتوانند خرید این محصولات را با کمترین قیمت انجام دهند، به همین جهت ما به شما فروشگاه سرویس قطعه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه به دلیل عرضه ی مستقیم محصولاتش، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است و یک مرکز مطمئن برای خرید های شما است.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های بسیار معتبر و تخصصی است که می تواند با خدمات دهی عالی خود ، محصولاتی با کیفیت را در کوتاه ترین زمان به دست شما برساند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()