لیفتراک یکی از شناخته ترین ماشین آلاتی است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. هدف از طراحی و ساخت لیفتراک، حمل و جا به جایی وسایل در یک خط عمودی بین قفسه های تعبیه شده در محیط انبار و یا فروشگاه می باشد. علاوه بر آنکه با استفاده ماشین لیفتراک به سهولت می توان محصولات را به داخل انبار و یا ماشین بار حمل نمود.

فروش  لوازم یدکی لیفتراک بر اساس مدل و برندهای رایج این ماشین صورت می پذیرد. به دلیل اهمیت کاربرد لیفتراک جهت سرعت بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل اقلام، سالم بودن هر یک از قطعات لیفتراک نقش اساسی بر روی راندمان کاری مجموعه خواهد داشت.

جهت سفارش لوازم یدکی لیفتراک می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و قطعات مورد نظر خود را به صورت تلفنی استعلام نمائید. سپس متناسب با مدل ماشین، می توانید انواع قطعات لیفتراک کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندا، ولوو و ... را تهیه نمائید.

فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک اورجینال

امروزه ماشین لیفتراک توسط کمپانی های معتبر تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند. در حال حاضر در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع لوازم یدکی لیفتراک چینی، ژاپنی، کره ای و غیره می باشیم. جهت تأمین لوازم یدکی لیفتراک، می توانید به منابع معتبر تأمین قطعات یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

شایان ذکر است که انتخاب و خرید  قطعات لیفتراک در لیست قطعات ماشین آلات سنگین توسط چنین مراکزی تأمین و عرضه می شوند. توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی، توزیع قطعات اصلی لیفتراک با برندهای معروف و با کیفیت صورت می پذیرد. ارائه قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به رقبای تجاری از دیگر خدمات عمدۀ پارت یدک راهسازی به شمار می رود. در عین حال قادر به تأمین اضطراری انواع قطعات لیفتراک اورجینال با نازل ترین قیمت و کاملاً تضمین شده می باشند.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()