گریدر از جمله ماشین آلات عمرانی است که نقش اساسی در اجرای پروژه های عمرانی و اهسازی دارد. طراحی و تعبیۀ لوازم یدکی گریدر به نحوی در ساختار اصلی ماشین قرار گرفته می شوند که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد ماشین دارد. ماشین گریدر در ابتدا بر اساس ماشین آلات کشاورزی طراحی و با گذشت زمان ارتقاء یافته است.

فروش لوازم یدکی گریدر بر پایۀ طبقه بندی این ماشین توسط شرکت های سازنده صورت می پذیرد. قطعات گریدر موتوردار و قطعات گریدر بدون موتور دو دسته بندی اصلی این ماشین به شمار می روند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری متفاوت از یکدیگر هستند.

پارت یدک راهسازی از جمله مراکز ارائه دهندۀ خدمات فروش قطعات و لوازم یدکی انواع گریدر کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا و ... در مدل های مختلف می باشد. پارت یدک به عنوان یکی از مجموعه های شناخته شده در زمینۀ توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

خرید لوازم یدکی گریدر سبک و سنگین

دارندگان ماشین آلات سنگین متناسب با حجم فعالیتی که انجام می دهند، می توانند گریدرهای موتور سبک و یا سنگین را در مدل های مختلف تهیه نمایند. تنها در موارد خاصی از گریدهای بدون موتور استفاده می شود و عمدتاً برای زمین های سخت مورد استفاده قرار گرفته می شود. گریدرهای موتوردار بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارد و از قدرت موتوری بالایی برخوردار است و جهت اجرای پروژه های شیب سازی جاده، تسطیح راه، هموار نمودن سطوح خاکی، برف روبی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لوازم یدکی گریدر بر اساس مدل و برندهای رایج در سطح کشور صورت می گیرد.

قیمت قطعات گریدر  به نوع قطعات و حجم موتور بستگی دارد. گریدر از اجزای مختلفی تشکیل شده است و نقش اساسی در عملکرد اصلی گریدر خواهد داشت.  

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()