جرثقیل به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین پرکاربردی است که در برخی از صنایع مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد ماشین جرثقیل جهت جابجایی وسایل در راستای عمودی و افقی است. با استفاده از جرثقیل، به سهولت می توان کالاهای سنگین را در مدت زمان کوتاهی جابجا نمود و اجرای پروژه های عمرانی را تسریع بخشید.

سالم بودن هر یک از  لوازم یدکی جرثقیل در میزان عملکرد آن بسیار تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب توصیه می کنیم نسبت به کوچکترین اختلال در قسمت های مختلف جرثقیل، بررسی جزئی و کلی ماشین را انجام دهید. بدین ترتیب با مرتفع نمودن ایرادات جرثقیل، بتوانید از وارد شدن خسارت بیش از اندازه به آن جلوگیری کنید.

پارت یدک راهسازی یکی دیگر از مراکز معتبر در زمینۀ تأمین و فروش قطعات ماشین آلات عمرانی و راهسازی به فعالیت خود در تهران و شهرستان ها ادامه می دهد. به عبارتی افرادی که ساکنین شهرستان ها هستند، می توانند قطعات مورد نظر خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام نموده و سپس سفارش داده و با کمترین هزینه درب منزل تحویل بگیرند.

خرید قطعات انواع جرثقیل ثابت و متحرک

فروش لوازم یدکی جرثقیل در دسته بندی های متفاوت انجام می گیرد که می توان به مدل و برند آن اشاره نمود. متناسب با فعالیت های مختلف، شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین توانسته اند انواع جرثقیل متحرک و ثابت را در مدل و ظرفیت های مختلف تولید نمایند. جرثقیل دارای یک کابین راننده بر روی صفحۀ گردان است که مجهز به بازوی مفصلی با آویز می اشد که امکان برداشتن و جابجایی کالاهای مختلف را برای ماشین میسر می سازد.

قیمت قطعات جرثقیل بر اساس نوع قطعات، برند، نرخ ارز و مدل آن مشخص می گردد. توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی، امکان خرید قطعات جرثقیل چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا و ... برای دارندگان این ماشین فراهم می باشد.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()