لودر کوماتسو از جمله برندهای شناخته شده و پرکاربرد است که در صنایع مختلف برای امور خاکبرداری زمین مورد استفاده قرار گرفته می شود.فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو جزء یکی از دسته بندی های اصلی فروش قطعات ماشین آلات سنگین محسوب می شود. لودر مجهز به بیل بزرگ است که امکان خاکبرداری با ظرفیت زیاد را توسط آن برای مشتریان فراهم می نماید. لودر دارای قطعات مختلفی در دسته بندی های متفاوت است که برای هر کدام از آنها عملکرد خاصی تعریف می شود.

جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید با واحد فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ واردات و پخش تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین همانند قطعات ماشین آلات کوماتسو در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت کوماتسو به عنوان یکی از کمپانی های ساخت ماشین آلات سنگین در سطح جهان محسوب یم شود و طی سال ها فعالیت توانسته اند انواع لودر در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ را تولید نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند. به دلیل کیفیت بالایی که لودرهای کوماتسو از آن برخوردار است، مجموعه های متعددی توانسته اند چنین لودرهایی را جهت اجرای عملیات عمرانی و راهسازی تأمین نمایند. به دلیل حجم کار قدرتی که ماشین آلات سنگین انجام می دهند، فروش قطعات لودر کوماتسو در لیست لوازم یدکی ماشین آلاتی است که توسط برخی از فروشندگان صورت می گیرد.

اگر نیازمند به خرید قطعات لودر کوماتسو w90، w120، w420-1 و ... هستید، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی، قطعات مورد نظر خود را از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی استعلام نمائید. این مجموعه داری سال ها پشتکار در حوزۀ فروش قطعات و لوازم یدکی لودرهای کوماتسو در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره مشتری مداری را ملاک خدمات دهی مجموعه قرار داده اند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()