بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین شناخته شده در صنایع راهسازی به شمار می رود چون مجهز به سربیل بزرگ است که امکان حفر عمیق زمین را فراهم می کند. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس مدل های مختلف این برند صورت می گیرد. در بازار ایران متأسفانه قطعات تقلبی نیز عرضه می شود و به همین دلیل با مراجعه به شرکت های معتبر، به سهولت می توانید خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال را انجام دهید. طرح اولیه بیل مکانیکی برگرفته از تراکتور است که با پیشرفت فناوری توانسته اند بازوی مفصلی به آن بیافزایند.  

فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش قطعات ماشین آلات راهسازی فعالیت خود را آغاز نموده است. توسط این مجموعۀ معتبر، امکان خرید قطعات موتوری بیل مکانیکی کوماتسو، قطعات هیدرولیکی، سیل کیت، قطعات زیر بندی، پمپ انژکتور و ... برای دارندگان این ماشین فراهم می باشد.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را می توان در سطح بازار بر اساس مدل های مختلف یک برند تهیه نمود. ماشین آلات سنگین به دلیل انجام فعالیت های سنگین نیازمند به قطعات هیدرولیکی، قطعات پمپ انژکتور، قطعات سیل کیت و ... می باشد که قابلیت حفاری زمین را داشته باشند. دسته بندی های مختلف قطعات، هر لحظه امکان آسیب دیدگی برای هر کدام از لوازم یدکی وجود دارد و بروز آسیب فنی برای قطعات بیل، باعث کاهش عملکرد آن می شود.

جهت بازگرداندن عملکرد ماشین به حالت اولیۀ خود، نیاز به چک و بررسی قسمت های مختلف بیل است. در این صورت متناسب با لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو که دچار آسیب دیدگی قرار گرفته اند، می توانید خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را بر اساس مدل انجام دهید.

با مراجعه به فروشگاه سرویس قطعه، به راحتی می توانید انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اصل را با قیمت مناسب تر از بازار تهیه نمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()